Okeej in de Joepie stond er dat Joe jonas en Ashley greene een stel zijn maar dat de Twilight fans joe een seut vinden en dat Jonas fans niet van vamperen houden.. Mijn menig daarover: Een echte fan zou blij zijn dat zijn/haar idool gelukkig is
Geen Haat reacties aub..
-
20 okt 2010 - 14:0320 okt 2010 - 14:06
Wat ik daarvan vind?
Zoals ik net al zeivind ik dat de Joepie en bijna alle andere magazines gewoon één hoop grote onzin zijn.
Het is geen haat reactie, maar het boeit me echt geen reet wat de bladen schrijven omdat er toch meestal geen zak van klopt.The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
20 okt 2010 - 14:08Het interesseert me niet welke cele nu met een andere celeb gelinkt wordt. En of het nu waar is of niet; het zijn ook maar gewone mensen. Er zijn mensen zát die goed kunnen zingen en/of geweldig kunnen acteren. Aan hen wordt geen aandacht besteed.
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
20 okt 2010 - 14:13Die twee boeien me echt niet zo hoor.
Al vind ik het wel leuk als er twee totaal verschillende bekende mensen een koppel blijken te zijn.effort never betrays you
20 okt 2010 - 14:20Milim schreef:
Het interesseert me niet welke cele nu met een andere celeb gelinkt wordt. En of het nu waar is of niet; het zijn ook maar gewone mensen. Er zijn mensen zát die goed kunnen zingen en/of geweldig kunnen acteren. Aan hen wordt geen aandacht besteed.You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
20 okt 2010 - 14:23Ghaha, ik dacht al dat je een 'WVJV'topic ging maken. (':
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
20 okt 2010 - 14:33Boeiend, ik vind Ashley Greene cool, en de Jonas brothers niks, maar who cares?
Het is hun leven, niet dat van de fans.Alis volat propriis
20 okt 2010 - 16:53hmm. Ik snap het nut van die haat reacties niet.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
20 okt 2010 - 17:05Joe en Ashley passen volgens mij totaal niet bij elkaar. En Joe is defo een seut.
s[he] be[lie]ve[d]
20 okt 2010 - 17:11Laat ze lekker?
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
20 okt 2010 - 17:16Boeieee. :')
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
20 okt 2010 - 17:56Eerlijk gezegt vind ik het niet goed bij elkaar passen. Maar goed, als hun maar gelukkig zijn samen.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
20 okt 2010 - 18:0020 okt 2010 - 18:0820 okt 2010 - 18:15oeh vet gaaf!
dat is toch leuk?? ze zijn allebei vett!
pff vaag dat die fans zo reageren
hoezo neit van vampiers houden? komop ze speelt het maar!If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.
20 okt 2010 - 18:15