• Hoe komt het dat sommige mensen 16000 keer een artiest luisteren? Luisteren die gewoon als een no-lifer of cheaten ze? :l

    Edit:
    Bijvoorbeeld dit profiel:
    http://www.last.fm/user/acquachin

    Zij heeft Kanon Wakeshima al 16,153 keer beluistert. Met moeite haal ik de 1000 en daar doe ik dan echt maanden over. Zij is lid sinds 8 april, dat is een halve maand later dan mij.

    Is zij nu gewoon een no-lifer of laat ze gewoon haar iPod dag en nacht lopen terwijl ze zelf niet luistert?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 14:35 ]


    Let the Night embrace you

    Ja, denk het, dat ze gewoon veel luisteren/
    Maybe al heel lang een profiel daar?
    Of, sommigen zeggen dat ze via I-Tunes heel veel luisteren maar snap dat ook niet echt. Ik haal ze sowieso nooit in :Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 11:38 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik snap niet wat je bedoeld? (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Huh? Haha


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    heb het even verduidelijkt :Y)


    Let the Night embrace you

    Zou allebei kunnen? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm.. Ik snap niet hoe iemand één zo'n nummer kan aanhoren, dus voor mij is het een nog groter raadsel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Toen ik me aanmeldde bij Last.fm werden alle nummers die ik op die pc al had geluisterd met iTunes gescrobbeld, dus ik begon al met 4000 ofzo. :'D

    En ik heb een tijdje geleden 1000x You Me At Six geluisterd in één week, gewoon op de pc, dus het kan wel hoor. :Y)

    Je kan doen dat er alles wat je ervoor had geluisterd op de computer er ook op komt te staan. Dat heeft diegene blijkbaar ook gedaan.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb een vriendin die die muziek laat afspelen via Media Player maar dan het geluid afzet en dan scrobbled dat ding gewoon door. Misschien doen ze dat ook?


    All this dampness is damp.

    IK zet vaak muziek op en ga dan bijvoorbeeld gewoon wat anders doen. dus at ik beneden of met vrienden weg ga. dan kan het ook dat je last.fm veel srobbeld. Bij mij gebeurt het dat hij flipt. maar dan weer ik neit meer hoe ik het terug draai :'(


    Love sheds light one the darkest of times

    Als je de scrobbler installeerd voor de eerste keer, dan vraagt ie of je de liedjes die je hebt geluisterd voordat je de plugin installeerde ook wilt scrobblen.

    Haha ik heb al *ff kijken* 27,831 keer Valerius geluisterd in 5 maand (A)

    En dat is alleen nog maar op me laptop dus mijn ipod, mobiel, radio, cd en internet zitten er nog nieteens bij

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 13:06 ]


    dream, dare, fly!

    Inmiddels heb ik Valerius nu al 28,153 keer geluisterd (op me laptop) en nog langggg niet zat :')


    dream, dare, fly!

    Het kan wel. Als je gewoon erg fan bent van een artiest en zijn liedjes vaak luisterd, dan krijg je dat. Vooral als je daarnaast, als je andere artiesten luisterd, dit in een lijst hebt staan en die scrobbled. Daarom zit er bij mij ook een giga gat tussen de eerste 5 artiesten en de rest.

    misschien vinden ze het héél goed? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'