• Goed, ik was eigenlijk van plan om te wachten met dit topic tot de goede foto eindelijk aanwezig was. namelijk de foto van mijn memorial tattoo die nu eindelijk klaar is. Helaas is er een bepaalde user geweest die niet geloofd dat de foto's in mijn fotoboek ook echt van mij zijn.

    Dus tot mijn grote verbazing/woede kreeg ik dit bericht

    Hallo Hel,

    Wij hebben een melding gekregen betreffende de foto van jouw tatoeage. De melder beweert dat die tatoeage van jou ook te vinden is op andere sites (o.a. Google). Wij zijn daardoor gaan twijfelen en willen dan ook om die reden dat jij meedoet met een fakertest. Dit houdt 't volgende in, je maakt twee in het daglicht genomen foto's. Je houdt op die foto's een papiertje vast, oftewel een sign(dit is een papiertje waarop staat "Slime" en "Nynk". Het moet dan natuurlijk wel zo zijn dat je tatoeage ook zichtbaar is. De foto's mogen niet worden bewerkt. Wij willen graag dat je dit binnen 48 uur doet. Kan dat niet om een of andere reden? Meldt dat dan bij ons. Het is niet mogelijk om ons door te verwijzen naar een profielsite o.i.d. wij hopen dat jij hier aan mee wilt werken. Is er iets niet duidelijk? Stuur dan even een PB terug.


    De 'Officiële' foto
    Dus, speciaal voor Slime, Mijn eerste sign, zet m meteen in je fotoboek want deze is memorabel^^
    En voor degene die mij gemeld heeft ^^
    Ook al mag nik niet verwijzen naar een profielsite, hierbij die van mijn tattoo artiest, waar, verrek, de foto's ook staan! ^^

    Dan nu een Suggestie, gezien het feit dat we wel de bezoekers van onze profielen en stories kunnen zien, stel ik bij deze voor dat er ook iets wordt ingesteld waarbij we de bezoekers van onze foto's kunnen bekijken.

    Nog een tip voor de mods/users, iedere foto die we op Quizlet zetten verschijnen automatisch op google. Typ bijv. mijn story 2115 freedom forever in, en je ziet welke foto's ik heb gebruikt in mijn story, zo ook bij elk ander verhaal die op Q staat.
    Dus, NATUURLIJK staan mijn tattoo's op google! Bij deze denk ik wel dat ik mij voldoende heb bewezen ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 21:25 ]

    Opzich vind ik het niet nodig dat ik kan zien wie mijn foto's bekijkt of whatever. :3

    Ik bedoel, je plaatst ze op internet, zodat andere mensen ze kunnen zien, niet om na te gaan wie er allemaal naar kijkt. Zo gaat dat bij mij toch. :3

    Maar nog even over het feit dat je een fakertest moest doen... Het spijt ons echt heel erg dat we dit van je moesten vragen, maar wij zijn nu eenmaal verplicht dat te vragen als er enige twijfel ontstaat... |:

    Slime schreef:
    Ehm, ik snap dat 't heel lullig is voor jou, maar om hier nou een topic over te maken? Ik voel me nu best ongemakkelijk (: Want ik voel me ten eerste al best lullig, omdat ik jou die fakertest moest laten doen. Ik vind eigenlijk dat ik nu wel een beetje in een kwaad daglicht wordt gezet, terwijl ik eigenlijk niet te maken heb met die melding, maargoed. Wij moeten zulke meldingen nou eenmaal serieus nemen en het komt dan soms voor dat diegene hélemaal niet fake is, maar in andere gevallen is dat wel zo. Allemaal om te voorkomen dat Rutger/Quizlet problemen krijgt.

    Edit: Ik laat het topic wel open, daar niet van.


    Zoals ik tegen jou ook al zei, ik had al genoeg andere dingen aan mijn hoofd, dit is zo'n beetje het derde (en hoop ik laatste) ding waarover ik me kwaad heb gemaakt. En nu vond ik het gewoon nodig om een 'klaag' topic te beginnen. Normaal hou ik me heel erg afzijdig van dingen, dat weet iedereen hier, maar wat dat betreft moet je niet aan mij of mijn tattoo's komen:P
    dus t is niets persoonlijks hoor ^^, ben niet kwaad op jullie, weet dat het moet, maar zie zoals zoveel users het nut er inderdaad niet van in om een tattoo te gaan melden terwijl er zoveel foto's op Q staan waar copyright op zit waar iedereen op Q zich dan zorgen over moet maken...