• OH MY , mijn moeder zit er serieus over na te denken om te emigreren , en dan of naar Londen of Bulgarije , en dan met zijn allen natuurlijk , en wat als dat gebeurd , dan dan ...dan zie ik mijn vrienden nooit meer en mijn familie O.o ....

    Ik wil niet ..

    wat zouden jullie doen of zeggen ??

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Als je naar londen gaat; Vet Tof! jammer van die vrienden maar je kan elkaar blijven mailen enzo.

    Als je naar Bulgarije gaat: GAVERDAMME NEE!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Als je naar londen gaat; Vet Tof! jammer van die vrienden maar je kan elkaar blijven mailen enzo.

    Als je naar Bulgarije gaat: GAVERDAMME NEE!


    jah Londen is wel oke maar Bulgarije met die maffia xD (daar denk ik weer aan )

    :(

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik zou bulgarije niet doen. Is een heel arm land...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik wil DOODgraag naar Amerika dus ja =)


    Stop wishing, Start doing..

    Je bent nog niet 18, dus je móet wel mee als ze al gaan -volgens mij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Je bent nog niet 18, dus je móet wel mee als ze al gaan -volgens mij.

    :(:(


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Happysnail schreef:
    Je bent nog niet 18, dus je móet wel mee als ze al gaan -volgens mij.

    Als je ouders de toestemming geven dat iemand anders je voogd wordt, dan mag je normaal blijven. Anders moet je mee door het feit dat je nog geen achttien bent.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lang leve het internet! London lijkt me wel vet, maar oké weetje niets is zeker? En anders ga je in de vakanties vast naar huis?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Lang leve het internet! London lijkt me wel vet, maar oké weetje niets is zeker? En anders ga je in de vakanties vast naar huis?


    Jah idd , gelukkig hebben we internet , jah londen lijkt me ook wel leuk , maar ik wil eigenlijks gewoon in nederland blijfen , ik hoop dat mijn moeder het niet doorzet xD

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als je ouders de toestemming geven dat iemand anders je voogd wordt, dan mag je normaal blijven. Anders moet je mee door het feit dat je nog geen achttien bent.

    Uhu klopt. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Uhu klopt. :'D


    Ik word in december 18 , maar ik woon nog wel thuis :S nou dan maar op mezelf xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Als mn ouders naar Duitsland, Engeland, Australië of Nieuw-Zeeland zouden willen verhuizen, I'm okay with that, maar voor de rest .. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Of je moet gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen dat je ECHT ECHT ECHT liever niet naar een ander land wilt verhuizen. Dan blijven ze vast wel hier toch?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Londen lijkt me wel vet, Bulgarije iets minder. Maar toch blijf ik liever in ons kikkerlandje (krul) Misschien later nog naar Amerika fzo


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    OMG O_o Londen, da's zo gaaf. O_o Mag ik in jou plaats? (A)

    Maar als je in december al achttien wordt, zou je als je écht écht niet wil natuurlijk wel al op jezelf kunnen wonen. Maarja, dan ben je natuurlijk ook weer ver weg van je ouders :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle