• Nou, ik zal beginnen

    Vandaag was er een poot van een stoel mist, Niet echt de hele poot ofzo. Maar dat ding wat er aan zat. Iedereen zoeken, maar niemand kon hem vinden. Lerares was het zat en zei dat iedereen aan de tafel moest zitten. Legde uit dat we dingen niet mogen slopen of kwijtraken etc. Eigenlijk moesten we blijven zitten, maar een meisje vond het niet eerlijk dat we voor zoiets doms moesten blijven. Ze reageerde de hele tijd. Toen ging de bel. Iedereen wilde gaan staan, maar de lerares zeiden dat we moesten blijven. En weer dat meisje: ´Nee,dat vind ik niet eerlijk. Ik ga gewoon´. De lerares: ´Nee blijf zitten, blijg°f zitten. Ga nou maar zitten´. En zij zo: Nee, ik ga. Lerares was het weer zat. En zei ineens: ´Iedereen gaat behalve zij´.

    Dit was dus DOM en IRRITANT!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    hahah, domste?
    Dat we met gym tegen een wandrek moesten klimmen, was trouwens in groep drie, maargoedd,, maar tegen wandrek aanklimmen, en een jongetje durfde niet meer, had ie zitten schijten en pissen in zijn broek van de angst
    xD
    Was wel geinig.


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    ojaaaa,
    Wij zaten in de klas, en onze economieleraar, nogal dik, en heel erg lang haar, (overal haar) loopt door de klas, gaat ie op zijn nieuwe stoel zitten, zakt die stoel in elkaar.
    - is al de vijfde in 6 weken, dus mijn buurvrouw heel droog.
    'Meneertje? Ik denk dat het tijd wordt om uw stoel te vervangen. Keihard door de klas. zegt een ander: 'Goh, en het is ook tijd om wat af te vallen' en allemaal commentaar leveren, heel leuk.
    Die meneer meldt zich nu steeds ziek, als we hem hebben in een uur.. Dus geen economiee meer:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    & een leraar die keihard tegen de deur aanloopt, en vervolgens een gebroken neus heeft. eigenlijk best geinig, hoe hij ertegenaan liep. :$


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    & mijn wiskunde leraar vorig jaar, die een heeeeeeeel leuk T-shirt aan had:
    'I am a VIRGIN!' met zo'n blij poppetje eronder. Dus iedereen heeft hem vandaag gecomplimenteerd: Wat heeft u toch een geweldig T-shirt aan. Hij bleek echt blij te zijn:O


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    haha :'D

    Wij hadden vorig jaar nogal veel meningsverschillen met onze Natuurenscheikunde leraar.
    Elke les ging het mis, en ik begon met 8'en en eindigde met 5'jes. Want als ik niet goed uitleg krijg kan ik t'wel schudden.
    Maargoed, op t'einde begon hij helemaal een soort psycho les.
    'Kijk naar de klok, neem rust en kijk of je je kleine ik kan vinden"
    Zo gingen die lessen gewoon. BAM, weg nask.
    dat was raar.
    [Ik heb 2 rode kaarten bij m'moge halen, en bij de ene daarvan was niemand t'mee eens. x'd]

    En onze economie leraar probeert altijd van n'verre afstand een propje in de prullenbak te gooien.
    En het lukt m'nooit. Of bijna nooit.
    Dus zo'n jongen: 'Mag ik t'eens proberen?"
    Hij gooit, in een keer raak. (krul)

    Maar die economie leraar is freakin' genius. Hij maakt altijd grapjes, maakt de lessen leuk.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 23:10 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Onze scheikunde leraar van dit jaar is nu ookal 4 weken ziek.
    En 2 lessen per week, dus 8 lessen.
    We hebben nog helemaal geen enkel hoofdstud afgerond.. >.<


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    xVILLAx schreef:
    haha :'D

    Wij hadden vorig jaar nogal veel meningsverschillen met onze Natuurenscheikunde leraar.
    Elke les ging het mis, en ik begon met 8'en en eindigde met 5'jes. Want als ik niet goed uitleg krijg kan ik t'wel schudden.
    Maargoed, op t'einde begon hij helemaal een soort psycho les.
    'Kijk naar de klok, neem rust en kijk of je je kleine ik kan vinden"
    Zo gingen die lessen gewoon. BAM, weg nask.

    dat was raar.
    [Ik heb 2 rode kaarten bij m'moge halen, en bij de ene daarvan was niemand t'mee eens. x'd]

    En onze economie leraar probeert altijd van n'verre afstand een propje in de prullenbak te gooien.
    En het lukt m'nooit. Of bijna nooit.
    Dus zo'n jongen: 'Mag ik t'eens proberen?"
    Hij gooit, in een keer raak. (krul)

    Maar die economie leraar is freakin' genius. Hij maakt altijd grapjes, maakt de lessen leuk.

    Als hij dat had gedaan, en als hij zijn ogen dicht had zou ik naar mijn kleine ik opzoek gaan in de aula :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    nou, wij hebben eens een grap uitgehaald met onze leerkracht latijn (eigenlijk doen we dat best wel vaak :D) maar de grap ging dus als volgt: een jongen van mijn klas zette bij het begin van de les onopvallend een streepje op het bord. wanneer de leerkracht voorbij dat streepje ging, riep heel de klas tegelijk: "BIEP!" Ze liep dus echt wel de hele tijd heen en weer (het is zo'n stresskip, die altijd bibbert als ze les geeft. egt zo'n seut!!)ma egt, je had haar hoofd na een tijdje moeten zien. helemaal rood aangelopen! zo grappig!! natuurlijk flipte ze helemaal



    of vandaag bij fysica. onze leerkracht fysica heeft echt een verslaving aan het stopwoordje "goed" (en ook aan het woordje "ja"). hij zegt dat echt de hele tijd!! dat word echt zo irritant! dus ik en me vriendin hebben streepjes in ons boek gezet van hoeveel keer hij "goed" zei. In één lesuur (50 minuten, dus) zegt hij 97 keer goed!! echt zot!!! xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Toen ik in de eerste zat hadden we een hele strenge Engelse docent, dus wij gingen nakijken en het ging zo.. (Ik noem hem even B)
    B: 'Wat betekent can I use your wheelchair?'
    'Euhh, wat is dat nou voor vraag... ''Can I use your wheelchair?'''
    'Zie je het al voor je, jij kan niet meer lopen en zit in een rolstoel, komt er ineens iemand aan die vraagt 'Can I use your wheelchair?' Dus jij staat heel moeilijk op en die ander gaat zitten.'

    We lagen echt helemaal dubbel om die vent.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oké, iets heel doms: Bij de docent wiskunde, toen hij het lokaal uit was wilde ze hem laten struikelen door door het looppad, plakband te plakken die van de ene tafel aan de andere tafel vastgemaakt zat, en dat was het enige looppad, je kon ook niet omlopen. Dus die docent kwam terug, en liep er gewoon doorheen! Hij merkte niet eens dat het plakband aan zijn broek vastgekleeft zat!
    Ook bij hem verlaagten we altijd zijn bureaustoel als hij weg was, want hij is heel erg lang, ik denk wel over de 1,90 meter. Dus dan deden we hem op zijn laagst en dan was hij een verhaal aan het vertellen terwijl hij ging zitten en hij had het dus niet gezien en brak zijn nek zowat zoals hi jhet zelf zei haha. Later deden we dit nog een keer en was het weer geslaagd.:)
    Maar dat is al anderhalf jaar geleden, ik maak nu nog steeds bizarre dingen mee op school... :D

    Owja ik weet nog iets, de nieuwe docente van biologie:
    Begin vorige jaar kregen we mevrouw R voor biologie, en ze zei dat ze de derde klas geen huiswerk op zou geven omdat ze dat een beetje flauw vond, ze vond dat we zelfstandig genoeg waren om zelf verantwoordelijk te zijn voor je cijfers en huiswerk. Dus ikw as het al met haar eens, maar wat deed ze, ze ging voortaan toch huiswerk opgeven!
    Op zich niet zo erg, maar als je het niet maakte grapte ze; 'Ik lust ook best een koek of chocola als je het niet gemaakt hebt, heb ik ook geen enkel bezwaar tegen.' Dus vervolgens kwam de volgende les me hele klas aanzetten met koeken, stukken fruit en allerlei andere etenswaren en legde die op haar bureau omdat we allemaal ons huiswerk niet gemaakt hadden xD
    En bij de tweede keer toen we dat deden vond ze het toch niet meer leuk. Aan het eind van het jaar was het ook geen leuke leraar meer hoor, ze was echt irritant en had een keer de halve klas eruit gestuurd omdat ze hun boeken niet openhadden of met andere dingen bezig waren terwijl de les nog neit eens begonnen was omdat zij op een paar mensen zat te zijken over dat die de tafels verschoven zouden moeten hebben wat helemaal niet waar was.

    Adored schreef:
    Ik heb zo kind in de klas en ze beweert dat ze een meisje is, maar daar heb ik me twijfels over, dus ik hou het op een het.
    Maar goed, dat is zo'n type die altijd het laatste woord wilt hebben, alleen ze heeft nooit door dat ze heel irritant en dom overkomt.

    En ik heb zo freak kind in de klas die alles nadoet wat ik die. Bijv. ik ben fan van The Vampire Diaries, zij kikt de volgende dag naar school met een agenda helemaal onder de plaatjes van The Vampire Diaries. Ik irriteer me daar zo aan. Echt man, ga een eigen mening bedenken ofzo.


    Maar heb je geen gym met die persoon dan? Want als die bij de meisjeskleedkamer naar binnen gaat moet het wel een meisje zijn en net zo bij de jongenskleedkamer. ?

    ik ben ooit een keer met mijn pantoffels aan naar school gegaan. Echt ZOO dom het was een paar jaar terug maar ik schaam me er nog steeds voor OMG!xD:S


    "By the way... He went <- that way ->" ~ the Cheshire Cat

    Nou, ik ben een keer bijna met Crox schoenen gegaan. Ik ben naar mijn tuin gegaan om mijn fiets te pakken. Ik ging fietsen. Net de hoek om en ineens keek ik naar mijn schoen. Ik dacht: WTF? Crox schoenen? Snel naar huis gefiest. Mijn zusje deed de deur open. Mijn zusje vroeg: Ben je weer iets vergeten? Ik zo: 'Ja, mijn shoenen' die dacht natuurlijk dat ik ZONDER schoenen er heen ging, keek ze zo naar mijn voeten. Ze lachte zich kapot en zei: 'Typisch jij!' Muwahhahaha... Als ik Crox aan heb, dan is het gewoon altijd voor thuis, om even de tuin in te lopen enz... Verder ga ik nergen naar toe met die lelijke schoenen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ahaha wij zitten in de klas in groepjes, en dan gaan we altijd domme wedstrijdjes houden wie bijvoorbeeld het langste zijn boek open kan houden en dan beginnen we altijd luidruchtig elkaars boeken dichtte gooien, maar dat ziet er dan echt heel lomp uit. :Y)