• Nou, ik zal beginnen

    Vandaag was er een poot van een stoel mist, Niet echt de hele poot ofzo. Maar dat ding wat er aan zat. Iedereen zoeken, maar niemand kon hem vinden. Lerares was het zat en zei dat iedereen aan de tafel moest zitten. Legde uit dat we dingen niet mogen slopen of kwijtraken etc. Eigenlijk moesten we blijven zitten, maar een meisje vond het niet eerlijk dat we voor zoiets doms moesten blijven. Ze reageerde de hele tijd. Toen ging de bel. Iedereen wilde gaan staan, maar de lerares zeiden dat we moesten blijven. En weer dat meisje: ´Nee,dat vind ik niet eerlijk. Ik ga gewoon´. De lerares: ´Nee blijf zitten, blijg°f zitten. Ga nou maar zitten´. En zij zo: Nee, ik ga. Lerares was het weer zat. En zei ineens: ´Iedereen gaat behalve zij´.

    Dit was dus DOM en IRRITANT!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Vandaag zou ik gewoon in de ochtend vrij zijn, omdat de lerares ziek was. Het was vijf uur lang dezelfde les, dat is normaal. Maar elke les kwam er een ander docent bij. Weet je hoe irritant?!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    irritantste; een geschiedenis leraar die meent dat hij alles is en in élke zin MINSTENS 1x 'gast' zegt =-=


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    hmm. Wij zijn ooit de klink van de deur kwijt geraakt. 2 maanden later vonden we hem terug bij het kladpapier (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    eh, we moesten naar kleuters gaan kijken naar de repetietie voor hun schoolfeest. Eerst speelden ze het originele filmpje af. Der was dus ganse stilte over die hele zaal. ineens gooit plop een taart in lui's gezicht en toen was da zovan,; AHAHHAAHA oei..

    Oké, ik ga hier mijn verhaal eens typen -a- Dus dit gebeude wel allemaal op één dag. Iemand deed de deur open, maar die sloeg zo hard open dat er nu dus een gat in onze muur zit. Gaat er ook nog iemand aan zijn bank zitten, en dan klonk er een BAF en die bank was dus in elkaar gezakt ^^ Dan hadden we iemand zijn muts omhoog gegooid, maar die bleef dus hangen aan de lamp. Maar die lamp was zo hoog dat niemand meer aan die muts kon, zelfs de grootste jongen van de klas die ongever 1m90 is. Ook niet als we op een bank stonden. Opeens stapte de jongen vn wie de muts was naar buiten en hij kwam terug met een supergrote ladder xd iemand klimt erop en haalt de muts van de lamp. Dan komt de lerares binnen en die valt bijna om van verbazig omdat er een ladder in onze klas staat -a-

    en oja, we hadden geen enkele bordenwisser meer omdat we er eentje op het dak hadden gegooid (er is ng iemand op het dak geklommen maar hij kon er niet aan) en de andere is gestolen door een andere klas. Wij zijn er dan een terug gaan stelen, maar zij hebben die dan weer terug gestolen enzoverder ;3

    Ik heb zo enorm veel gênante, irritante en domme momenten meegemaakt dat ik er aan gewend ben geraakt xD


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    je leraren die mee doen aan lingo


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Onze aardrijkskundeleraar stond in de gang te praten en wist niet dat wij in het lokaal waren.

    Dus wij alle rolluiken dichtdoen, het licht uit en allemaal achter in het lokaal verstoppen tussen de tafels.

    Toen kwam hij binnen, zag niemand en liep vervolgens het lokaal uit. Hij is niet meer teruggekomen en de les daarna had hij er ook niets van gezegd.

    Dit was dus dom en grappig.


    Sometimes, words are not enough to express a feeling

    Hmm.. Dit was gebeurd toen ik naar huis wou gaan vanaf school:
    Ik had geen tas mee vandaag, want ik had maar 2 lessen waarvoor ik maar 1 boek nodig had. Dus ik had mijn boek + pen gewoon in mijn buddy gestopt van mijn scooter. En, ik moest ook ergens mijn pen kwijt, dus ik legde hem even neer voor een vakje en toen stootte ik mezelf tegen mijn scooter aan en toen viel mijn pen in dat vakje. Bleek het geen vak maar een gat te zijn, dus nu zit mijn pen in m'n scooter..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb zo kind in de klas en ze beweert dat ze een meisje is, maar daar heb ik me twijfels over, dus ik hou het op een het.
    Maar goed, dat is zo'n type die altijd het laatste woord wilt hebben, alleen ze heeft nooit door dat ze heel irritant en dom overkomt.

    En ik heb zo freak kind in de klas die alles nadoet wat ik die. Bijv. ik ben fan van The Vampire Diaries, zij kikt de volgende dag naar school met een agenda helemaal onder de plaatjes van The Vampire Diaries. Ik irriteer me daar zo aan. Echt man, ga een eigen mening bedenken ofzo.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nou, ik zal jullie niet iets dom,grappig of irritants vertellen.

    Dit is heel erg STOM!

    Ik ging meehelpen met het schoolfeest, dat trouwens nu bezig i, maar ik had er totaal geen zin in. Thema is Halloween. Maar anyway, ik ging iets van 4 uur naar huis ofzo, loop ik naar de fietsenstalling. En wat zie ik daar? Right, jullie raden het al. MIJN FIETS IS FOETSIE..!! Hij is gestolen blijkbaar. Ik vertellen tegen mijn moeder. Zij vond het best wel erg, want het was haar fiets. TOen ik thuiskwam, allemaal afreageren op mij. Toen zei ik heel droog: He, ik heb niet tegen die fietsendief vertelt: Jat lekker mijn fiets, want het is van mijn moeder. Weet je hoe pissed off ik nu ben?

    Wiens fiets is wel een keer gestolen? of toevallig op deze dag gestolen?

    Say ''Mijn fiets is foetsie!'


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    hha , een kapotte stoel in wiskunde ,terwijl de leerkracht weer op je zit te klagen dat je teveel praat terwijl dat je achterbuur zit te zingen of irritant met z'n voeten foefelt , en dan die stem .
    .... het irriteert je gewoon , telkens als je die persoon hoort. das het irritanste van bijna elke dins- , woens- en vrijdag

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 21:04 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Bij mij in de klas zitten van die boeren.
    Ze praten de heledag over Maïs, Tractors en van die dingen.
    Zaten we pas in de bus, want we gingen ergens naar toe.
    Begonnen hun achterin steeds 'MAÏS' Te roepen als hun zo'n maïsplak zagen de heleweg lang. Die leraren moesten echt kei hard lachen, omdat hun echt zo plat praten. Was echt irritant.

    In een klaslokaal bij ons op school, hebben we aan de zijkant van de muur zo'n boekenplanken. Daar staan best wel oude boeken op. Allemaal Engelse woordenboeken enzow. Er valt steeds opnieuw een boek omlaag als de deur open of dicht ging. We hadden Nederlands in dat lokaal. - Zij word altijd al zo chagerijnig van ons - zaten die boeren daar bij die planken. Viel een boek op een van die jongense kop. Dat boek was helemaal dichtgeteept met zwart teep. Hadden hun een pen gepakt en het teep opengeschreurd zodat het oude woordenboek openkon. Werd die juf van Nederlands oppeens kei kwaad en al toen ze dat zag. Ik lachtte me serieus echt kapot.

    xxx

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 21:20 ]


    <3

    Te veel om op te noemen , er gebeuren zoveel domme dingen op mijn schoool :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget