• Nou ik heb eigenlijk een vraag aan de fans,Is de ene been van Tom langer dan de ander? (ja ik weet het is best wel een stomme vraag)
    Maar van een andere fan had ik gehoord dat zijn been langer is dan de ander.Vandaar die baggy jeans? :')


    Je mpp moeder swaa

    vraag het hem is (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vraag het hem? :'D


    -

    Ooh zijn derde been... (Op een of andere manieren zijn alle smiley's, die ik me vandaag voorstel bij een of andere reactie, er niet..)


    Je moet worden wie je bent.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Wat een lame joch zeg. :'D

    -out-


    ars moriendi

    Sprinkles schreef:
    Bij iedereen is het ene been een stukje korter dan de andere en dat scheelt meestal maar een paar milimeter en zelfs bij een kleine centimeter merk je daar niets van.. Dus ja, dat heeft hij.
    Nee kan me ook wel herinneren dat hij dat een keer gezegd heeft.. Maar ik denk niet dat dat de reden is waarom hij baggy jeans draagt..


    One Day you'll remember me...

    MariTom schreef:
    Nee, daar bedoelde hij ooit zijn '3e been' mee, if you know what I mean? :Y)

    Inderdaad, dat weet ik ook nog. :3


    Let the Night embrace you

    geen idee al lijkt het me wel schattig xD


    I Love You

    Prosecco schreef:
    Yep. Z'n ene been is 3 meter en de andere 50 cm.
    :Y)


    Haha :'D
    Maar sorry, ik heb geen idee, ben ook geen fan


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poseidon schreef:
    Ahaha. Nee. Anders zag je 'm wel strompelen? (':

    Hoef niet,mijn linker been is 1,5 centimeter korter dan mijn rechte,het lichaam corrigeert dat ven zelf,dan krijg je een schreven rug. Als je dat heb moet een een zooltje.

    Ik weet niet of hij het heeft maar daarom hief hij die broeken niet te dragen,je ziet het namelijk niet aan de benen,hooguit aan de rug of heupen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Prosecco schreef:
    Yep. Z'n ene been is 3 meter en de andere 50 cm.
    :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Prosecco schreef:
    Yep. Z'n ene been is 3 meter en de andere 50 cm.
    :Y)
    lol (cat)

    nee gewoon normaal.. niet de ene groter dan de andere..


    My heart is yours and so am I

    xD rare roddel is dit.
    Tom's benen zijn gewoon gelijk ^^

    Klopt, zijn ene been is een of twee centimeter korter. Maar dat kan je met zooltjes oplossen. Dus zo lang je hem met schoenen aan ziet zie je geen verschil xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Nöh, ik denk het niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xD lol


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now