• Whahahaaaaa, ik ben zo blij dat het écht winter wordt :'DD.

    De redenen:
    - Het idee dat er sneeuw kan liggen met Kerst maakt me echt helemaal vrolijk.
    - Nu het gevriest word ik ook elke morgen wakker met een uitzicht op een witte wei met paarden met een winterpels en daarachter wit/bruine bomen, en een zonsopgang. Prachtig.
    - Korte dagen zijn supergezellig.
    - Kerstmis! (én Nieuwjaar: alweer een stapje dichter naar mijn 16e verjaardag :'] )
    - Ik moet weer handschoenen en een dikke sjaal aandoen en dat geeft me een gezellig winter-gevoel
    - Ik kan weer vloeken dat het veel te koud is
    - Warme chocomelk met slagroom smaakt veel beter.
    - Er hangen buiten overal lichtjes [:

    Whaha, proficiat als je dit allemaal hebt gelezen :'DD

    En om het topic nog een nut te geven: hou jij ook zo van de winter? :]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 14:24 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Niet zo.
    Ik háát kou. En ik háát sneeuw, behalve bij kerst. Het mag dus alleen met kerst vriezen/sneeuwen (':

    Ik hou wel van de winter om sneeuw met kerst en de feestdagen en veel redenen die jij ook geeft. Maar ik haat de sneeuw zelf, het is koud en als het smelt is het papperig en vies. En het is veel te koud. Maar met de hond gaan wandelen in de sneeuw of binnen zitten met een kop warme choco vind ik dan weer overheerlijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    alleen met kerst en oud&nieuw,
    als het sneeuwt,(zoals vorig jaar op men verjaardag)
    en als het mijn verjaardag is,
    en dan kun je zo als je wegga een warme chocomelk met slagroom bestellen zonder dat ze u raar aankijken.

    Jaaaa,
    winter is leuk <3.
    &dan kerst en oud&nieuw <3.
    endan eindelijk bijna jarig:$


    Smiling but close to tears.

    Ja, ik hou ook zoveel van de winter. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, jezus het is fucked up koud gewoon. Met mijn handschoenen lagen mijn vingers er nog bijna af en mijn tenen ook. Echt niet normaal. Gister ben ik gevallen doordat het had gevroren nu heb ik last van mijn been. >< Alleen schaatsen is wel leuk en sneeuw is mooi. Meer niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Like, winter vind ik de mooiste tijd van het jaar. Mijn verjaardag is dan en het is ook zo een prachtige tijd om foto's te gaan trekken.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik vind winter alleen leuk als er sneeuw en ijs ligt, want in Nederland dus niet vaak gebeurd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik hou alleen van Sneeuw in de winter,
    en kerstmis, en oud en nieuwjaar xD
    voor de rest vind k het maar een koude bedoeling xD


    Your Butt is Mine!

    Nee. En mijn redenen zijn:
    •Het is koud, mijn pollléé (Vlaams voor handen) vriezen bijna van mijn armen af, en peujjten (Vlaams/Ninofs voor Voeten) ook --'
    •Het gaat vast en zeker weer sneeuwen --'
    •Ik ben een zomertype
    •Het is oud en nieuw --' dus ik moet die rotfamilie weer zien --' (stiefvaders kant)
    •Ik moet weer dikke kledij aandoen, en de zomer & lente lijken zover af (ik verjaar dan , in de lente)
    •Het zijn examens
    •Ik kan niet gaan shoppen, zie bolletje 1 voor de reden --'
    •Ik kan geen leuke foto's trekken met mijn vrienden want zie eerste bolletje voor de reden

    En er zijn wel een paar redenen waarom ik van deze periode hou, maar dat hoor bij elk sezioen.
    •Ik kan gaan shoppen, met de nieuwe sezioenen
    •Ik kan mooie foto's trekken van te landschappen
    •Het is vakantie
    Maar die drie bolletjes kun je bij elk sezioen rekenen. Ik haat gewoon Herfst en Winter, koude stomme maanden --'

    (•Sorry ik ben chagerijnig omdat het gewoon té koud is, zelfs op mijn domme kamer. Het valt op zeker dat ik chaggij ben?•)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 14:41 ]

    UNCOMMON schreef:
    Niet zo.
    Ik háát kou. En ik háát sneeuw, behalve bij kerst. Het mag dus alleen met kerst vriezen/sneeuwen (':

    Agree :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb serieus een enorme hekel aan de winter. Altijd maar die rotkou hier in Nederland, zelfs met de zomer. En nou moet ik met -5 naar school fietsen. Iets ergers kun je me niet aandoen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik hou van de winter, zelfs van de koude. Serieus, ik vind het zo gezellig met een dikke trui aan. Ik vind het veel leuker dat het onder nul is dan dat het warm is. (:


    Only losers can act the way you do

    UNCOMMON schreef:
    Niet zo.
    Ik háát kou. En ik háát sneeuw, behalve bij kerst. Het mag dus alleen met kerst vriezen/sneeuwen (':


    Dragons are like... ME!

    HOORAY.
    Ik hou van de winterrrrrrrrrrr. Ik hou van sneeuw, Kerst, nieuwjaar, handschoenen, korte dagen, snel donker, Kerstgevoel en ga zo maar verder :3

    Ohja, en je hoeft niet half naakt rond te lopen omdat het te warm is =='

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.