• Ja die heb ik de laatste tijd best wel vaak ;x
    En meestal is het dan: Je gaat naar en winkel of wat dan ook. Het word overvallen en voor dat je word dood geschoten schrik je wakker.
    Meestal word ik bang wakker en zie ik in elke schaduw iets, maar ergens vind ik het ook wel grappig.
    Waarschijnlijk kijk ik gewoon iets te veel horror, thriller of actie films. Maar dat is wel raar want tijdens de film vind ik het leuk en totaal niet eng.
    Wie kan er nog meer wel nachtmerries herinneren?

    Ik niet echt, want ik herinner me ze ook niet altijd :S

    Dat is echt engg.. O.O


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik had telkens dezelfde nachtmerrie toen ik een jaar of zes was.
    Iederen nacht droomde ik dat mijn moeder me op de markt alleen liet en dat vond ik zo eng dat ik soms huilend wakker werd. Mijn laatste nachtmerrie kan ik niet meer herinneren


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ja, vroeger heb ik een vreselijke nachtmerrie gehad toen ik net het 2e deel van Harry Potter in de bios had gezien. Ik vond de film wel heel leuk. Maar ik was ook nog best jong.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Ja, vroeger heb ik een vreselijke nachtmerrie gehad toen ik net het 2e deel van Harry Potter in de bios had gezien. Ik vond de film wel heel leuk. Maar ik was ook nog best jong.


    Nu ben ik nieuwsgierig. Vertel je nachtmerrie als je hem nog weet? (A)


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Als ik enge films kijk kan ik ook niet slapen, dan doe ik geen oog dicht. Maar nu ik al lang geen horror heb gekeken heb ik nergens last van. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    BillIsMyDrug schreef:
    (...)

    Nu ben ik nieuwsgierig. Vertel je nachtmerrie als je hem nog weet? (A)

    Haha nou ik en me broertje liepen over een groot plein met 2 grote vierkante torens. En daarop stonden die grote spin aan de ene kant en op de ander die slang. En daar moesten wij dan tegen gaan vechten. In die torens zaten ook liften waardoor we op die toren konden komen en zo die beesten gingen verslaan. Maar opeens droomde ik dus dat die slang me in me hoofd beet en me hoofd doormidden werd geboord. En toen schrok ik wakker. xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm toen ik net 11 was had ik IT gezien, nou ja ik ging met me broer mee kijken natuurlijk, toen heb ik drie maanden lang nachtmerries over die enge clown.. Maar nu gelukkig niet meer xD Maar ben nog steeds bang voor clownen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hier ook een nachtmerrie gehad, en lang bang geweest voor Clowns, nadat ik IT had gekeken. Brrr, krijg nog kippevel van die film, al kan ik hem nu makkelijk kijken. Mooie van alles was ook nog dat mijn moeder in die tijd sierpoppen deed maken waaronder dus ook clowns. Een paar hingen op mijn kamer, ik heb haar diezelfde avond nog vriendelijk verzocht om die weg te halen...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Decoration schreef:
    Hmm toen ik net 11 was had ik IT gezien, nou ja ik ging met me broer mee kijken natuurlijk, toen heb ik drie maanden lang nachtmerries over die enge clown.. Maar nu gelukkig niet meer xD Maar ben nog steeds bang voor clownen xD

    Ik heb vroeger ook 2/3 maanden nachtmerries gehad maar dan van The Mummy. Toen was ik nog maar 7 en liet een toenmalige vriendin van mij die zien..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik droomde vannacht dat ik werd neergeschoten, maar toch was het geen nachtmerrie. Ik vond het eigenlijk best grappig, en ik ging ook niet dood ofzo. Heel vaag :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb welleens een droom gehad dat ik op sterven lag of dat iemand uit mijn familie op sterven lag o.0 echt eng was dat. Dan ben ik toch blij als ik wakker word (:

    Ik heb bijna nooit meer nachtmerries.
    Maar vroeger had ik er altijd over heksen (:


    effort never betrays you

    Ik had laatst een nachtmerrie dat alle mensen die ik lief heb in een kooi zaten en die kooi zakte langzaam de lava in, en ik zat daar vastgebonden en kon niks doen behalve kijken. Dat was zwáár.. ka-u-tee.


    It's time to be happy again.

    Oh ik heb bijna nooit last van nachtmerries eerder voordat ik ga slapen dat ik allemaal schaduwen in mn kamer zie en dat het lijkt of er iemand naar me zit te kijken. Nog enger op een slaapfeestje van een vriendin zaten we over geesten te praten en opeens hebben we allemaal zoiets dta er iemand zit te kijken kijkt een vriendin van mij zit er ook egt een geest ik kon m niet zien maar zij dus wel en die geest zat naar ons te lachen en suuz zei dat het een goede geest was. En op een foto zie je die geest ook egt zitten maar daar zijn het er twee het lijkt daar gewoon een schaduw. Maar nachtmerries heb ik dus egt bijna nooit


    love my friends