• AMSTERDAM - De nieuwste videoclip van Miley Cyrus heeft voor opschudding gezorgd in de Verenigde Staten.

    De 17-jarige zangeres zou met de verleidelijke poses die ze aanneemt in de video een slecht voorbeeld zijn voor haar jonge fans.
    In de clip is onder meer te zien hoe een geblinddoekte Miley in haar ondergoed over een bed rolt en uitdagende houdingen aanneemt.

    De organisatie Parents Television Council is niet te spreken over het gedrag van de zangeres. "Het stelt ons teleur dat zij meegaat in zo'n seksueel getinte video als deze", laat de organisatie weten aan entertainmentsite TMZ.
    Lesbische kus
    Het is niet de eerste keer dat de zangeres in opspraak raakt vanwege haar uitdagende gedrag. Eerder dit jaar reageerden veel ouders vol afschuw op haar 'lesbische kus'.
    De jonge zangeres gaf destijds tijdens een van haar optredens een zoen op de mond van een danseres.

    oeps ik ken maar niet ophouden met die topic's :X:$
    ik ga denk gewoon van Q af (cat) Want ik spam Q een beetje heul erg vol volgens mijn:Y)


    My heart is yours and so am I

    Dat ze niet zeiken. Er zullen altijd meisjes onder de 18 zijn die de slet of de *** uithangen, Mileys clip zal daar niet veel invloed op hebben denk ik.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Jonge, laat haar.
    Als zij dat leuk vind, moet ze het doen.

    Welke, can't be tamed? Ik heb haar nooit gemogen, stom kind met teveel tandvlees.


    It's time to be happy again.

    mijn vriendin lijk kwa uiterlijk op mily cyrus. -daarom is ze ook een fan van haar- maar zij -me vriendin- vindt dit echt te ver gaan!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk echt niet dat jonge kinderen dat na gaan doen of zo, hoor. 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prosecco schreef:
    Welke, can't be tamed? Ik heb haar nooit gemogen, stom kind met teveel tandvlees.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik snap wel dat ze niet voor de rest van haar leven wilt worden bekeken als 'dat Disney meisje'.
    Maar ze heeft gewoon niet genoeg talent om het te maken als artiest zonder Disney Channel.
    Maargoed, ze doet maar, het boeit me eigenlijk niet zo.


    effort never betrays you