• Ik heb zelf nu een hond als huisdier, maar heb voor mezelf nu al een paar maanden besloten dat als ik later op mezelf woon, een konijn wil. Maar nu zag ik laatst een reclame op tv, en daar had een gezin, het konijn gewoon los en vrij door de kamer laten heen springen. Nu wil ik dat ook later, alleen me vader zegt dat dat niet kan in verband met draden van elektronica. Dus zijn hier mensen met een konijn als huisdier? En hoe laten jullie hem in huis?

    Was dat toevallig die ligareclame? :')

    Anyway, ik zou hem sowieso niet los door het huis laten lopen. Een konijn laat nogal wat drolletjes.. =/ ik kan je niet helpen, wij hadden een konijn, maar die zat altijd buiten in een hokje+grote ren.


    ars moriendi

    Wij hebben ook een konijn, maar die staat buiten.
    Alhoewel hij in de zomer soms wel naar binnen huppelt, maar dan knabbelt 'ie niet aan de draden. Dat hangt denk ik ook af van het konijn zelf; of 'ie aan de draden knabbelt.


    Opgeven is geen optie.

    Bij mij loopt hij soms in mijn kamer. En dan moet ik ook altijd opletten dat hij mijn kabel van mijn gsm-lader of dergelijke niet te pakken krijg. Maar meestal blijft hij er van af. Ik denk sowieso dat een konijn in huis moeilijk is, want een konijn kan je nogal moeilijk zindelijk maken. Dat doet gewoon zijn behoefte wanneer het wil, waar het maar kan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij hadden ook een keer een konijn, die lieten we dan in de tuin los met in de zomer de schuifbui open. Dus dan kon ze ook naar binnen, maar dan knaagde ze aan de electricieteit, dus ik zou het niet doen als ik jou was (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je kan hem eens laten rondlopen, maar ik zou dat niet altijd doen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je kan hem laten binnenlopen, maar dan moet je er wel voor zorgen dat hij bij geen kabels kan komen. Daarnaast moet je zorgen dat hij weet waar hij zijn behoeftes moet doen, dus aanleren dat hij ze bijvoorbeeld in een soort kattenbak moet doen.


    Think before you act.

    Als je hem in de gaten houdt, kun je hem waars wel eens los laten lopen in huis..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Konijnen expert hier. Ben er mee opgegroeid. Mijn schoonzus had dat ook, en die liep ook altijd los door de kamer en deed zijn behoefte op een krant op de mat. Je kan het zindelijk maken en er zijn ook speciale konijnen WC's. Een plastic driehoekje waar je wat zaagsel in kan doen en ergens neer kan zetten. Dat kan alleen vanaf jongs af aan, als ze al ouder zijn kun je ze het niet meer leren.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niet constant rond laten lopen.
    Wij hebben ook een konijn, maar dan moet je de draden wegstoppen/isoleren/whatever. Ik weet niet precies hoe je dat doet, maar het kan wel (:


    Felix

    Ik heb er 20. en 1 zit op me kamer :'D hij knaagt alles kapot hahaa.

    Het konijn van een vriendin van me loopt altijd gewoon door het huis en dat gaat prima (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    reyon schreef:
    Je kan hem eens laten rondlopen, maar ik zou dat niet altijd doen. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stekelenburg schreef:
    Was dat toevallig die ligareclame? :')

    Ja, dat was de liga-reclame! Haha. Zo schattig

    Penelope schreef:
    Konijnen expert hier. Ben er mee opgegroeid. Mijn schoonzus had dat ook, en die liep ook altijd los door de kamer en deed zijn behoefte op een krant op de mat. Je kan het zindelijk maken en er zijn ook speciale konijnen WC's. Een plastic driehoekje waar je wat zaagsel in kan doen en ergens neer kan zetten. Dat kan alleen vanaf jongs af aan, als ze al ouder zijn kun je ze het niet meer leren.

    Ik ga dat misschien wel proberen dan.