• Ja ik doe dus altijd boodschappe bij de C1000 en nu heb ik een heul hoop dungans xD maar ik doe er niks mee dus heb ik ze op marktplaats gezet xD er is nu 70 cent geboden voor 1 dungan haha :) en ik heb nu een bod geaccepteerd van 7.50 voor een zilvere xD dus met die dungans verdien ik wel wat net als vorige keer met die gogo's_O_

    extra zakcentje :D


    My heart is yours and so am I

    Handig!

    wij doen daar geen boodschappen (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, ik spaar ze voor m'n oppaskindjes, ik heb er nu.. 50 ofzo? Van een vriendinnetje van mij dat altijd boodschappen doet bij de c1000, die geeft ze aan mij. Ik heb een gouden, yeah. Maar er zijn twee oppaskindjes en ze willen 'm allebei hebben.. x)


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Haha, ik spaar ze voor m'n oppaskindjes, ik heb er nu.. 50 ofzo? Van een vriendinnetje van mij dat altijd boodschappen doet bij de c1000, die geeft ze aan mij. Ik heb een gouden, yeah. Maar er zijn twee oppaskindjes en ze willen 'm allebei hebben.. x)
    haha xD mijn moeder zegt dat ik ze aan me buurjongetje moet geven (cat)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 20:55 ]


    My heart is yours and so am I

    Over 1 jaar zijn ze al weer verleden tijd net zoals Gogo's,Bidamon,Pokémon,Yu-Gi-Oh,Flippo's en Andere dingen.


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    EmberMclain schreef:
    Over 1 jaar zijn ze al weer verleden tijd net zoals Gogo's,Bidamon,Pokémon,Yu-Gi-Oh,Flippo's en Andere dingen.
    ja drm verkoop ik ze ook xD


    My heart is yours and so am I

    Ik krijg spontaan zin om ook Dungan's te gaan sparen en verkopen x'D


    Alis volat propriis.

    Genisis schreef:
    Handig!

    Sonata schreef:
    Ik krijg spontaan zin om ook Dungan's te gaan sparen en verkopen x'D
    haha xD


    My heart is yours and so am I