• Ja, ik wil leuke, interessante, grappige, onverwachte weetjes van jullie weten (of ze mogen ook verzonnen zijn). Ze mogen vergezocht zijn.

    Ik heb namelijk leuke weetjes nodig voor mijn kortfilm van esthetica (haha, ja weeral een topic ten voordele van mijn kortfilm :'D). Het is om de film een beetje in te leiden aan de hand van weetjes over het personage die leuk verwerkt zullen worden.

    Mijn vriendin (waar ik mee samenwerk) en ik hebben al drie weetjes, maar we zijn er nog niet helemaal tevreden over. Deze drie zal ik hier neerzetten als voorbeelden:

    ~ Ik hou ervan de aroma van de shampoo op te snuiven wanneer mijn haren net gewassen zijn.
    ~ Ik bijt onbewust op mijn nagels als ik nadenk, me verveel of zenuwachtig ben.
    ~ Ik heb een hekel aan mensen die in de wind staan terwijl ze roken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik slof altijd, behalve als ik op hakken loop.
    Ik knoei elke dag met cola over mijn buro, nét langs mijn laptop.
    Ik kan smorgens NOOIT mijn bed uitkomen..


    Ik ben gemeen xoxo

    ~ Ik niest altijd een keer als ik pas wakker ben
    ~ Als ik me ongemakkelijk voel begin ik met mijn haar te prullen

    Slime schreef:
    ~ Ik tel altijd de treden als ik de trap op loop (echt(cat))


    Dat doe ik meestal ook :X


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Stiekem droom ik over 100 mannen per dag (lol)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Thingies schreef:
    ~ Ik sla altijd mijn hand voor mijn mond als ik lach.

    Ik ook


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    als ik lach, klap ik altijd in mijn handen
    als ik naar metallica luister, moet ik altijd headbangen, waar ik dan ook ben.
    ik zing altijd een liedje als ik tandenpoets


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ~ Ik Zoek wel minstens 2x Per dag naar mijn Afgebroken Haarpunten, en 'Scheur' mijn haar dan in 2.

    ~ Ik Doe Elke ochtend mijn bandjes (armbandjes) in dezelfde volgorde aan; Eerst linkerarm; horloge, roze bollenarmband, Blauwe bollenarmband etc..

    ~ Als ik een sjaal om heb, dan trek ik die meestal voor mijn mond als ik lach
    ~ Ik Kan soms zomaar Grote ogen opzetten of Gekke Bekken trekken als ik in de leegte kijk..


    Nou Deze kon ik vinden (baby)


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    ~Ik trek haren uit als ik me verveel


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    ~Ik trek haren uit als ik me verveel


    Doe ik soms ook :8


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    - Ik verrander mijn msn plaatje en pimp mijn profiel van Quizlet wel 100x per dag maar uiteindelijk blijft hij toch weer hetzelfde.
    - Als ik een dancenummer hoor op de radio of als hij op mijn ipod komt ga ik altijd keihard mee zingen automatisch


    Behind the laughter it actually means something.

    -Ik sabbel en kauw altijd op de achterkant van mn pen als ik me verveel of aan het nadenken ben
    -Iemand stuurt me een heel lang, lief berichtje en dan weet ik niet wat ik terug moet sturen
    -Ik zit meestal op mn handen, omdat ik het koud heb of omdat ik me verveel
    (nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Slime schreef:
    ~Ik ga altijd heel dicht achter mensen fietsen om te kijken hoe ze reageren
    dan zou ik me ontzettend irriteren en denken: waarom haalt ze nou niet in? :p


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    -ik sla altijd tegen me voorhoofd als iemand een domme opmerking maakt.
    (Echt. En dat gebeurt zn 10x per dag)


    we all deserve to die

    Als ik op een zebra bad loop sla ik de grijze stpen ofzo over ik loop altijd op de witte strepen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    -Ik douche altijd minstens 20 min. (krul)