• Ja, ik wil leuke, interessante, grappige, onverwachte weetjes van jullie weten (of ze mogen ook verzonnen zijn). Ze mogen vergezocht zijn.

    Ik heb namelijk leuke weetjes nodig voor mijn kortfilm van esthetica (haha, ja weeral een topic ten voordele van mijn kortfilm :'D). Het is om de film een beetje in te leiden aan de hand van weetjes over het personage die leuk verwerkt zullen worden.

    Mijn vriendin (waar ik mee samenwerk) en ik hebben al drie weetjes, maar we zijn er nog niet helemaal tevreden over. Deze drie zal ik hier neerzetten als voorbeelden:

    ~ Ik hou ervan de aroma van de shampoo op te snuiven wanneer mijn haren net gewassen zijn.
    ~ Ik bijt onbewust op mijn nagels als ik nadenk, me verveel of zenuwachtig ben.
    ~ Ik heb een hekel aan mensen die in de wind staan terwijl ze roken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    NienkePOINK schreef:
    ~ ik draai altijd met mijn ring om mijn vinger als ik zenuwwachtig ben of ik me verveel


    ik ook


    Change, the only good thing in this world.

    - vaak kijk ik naar de grond, wanneer ik moe ben. -en niet gewoon ooghoogte enzo.(krul)

    Soms trilt mijn rechterarm en ik kan het niet stoppen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    ~ Ik gebruik veel te vaak het woordje 'vet'.
    ~ Ik loop altijd heen en weer in mijn kamer.
    ~ Als ik muziek luister kan ik er helemaal in opgaan en ben dan niet meer bereikbaar.
    ~ Ik heb welke week nieuwe voornemens. Bijv; 'Vanaf maandag ga ik de hele week op tijd mijn bed uitkomen.' Maar ik hou het nooit langer vol dan een week.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik huil heel snel met mensen mee, ookal moet ik ze niet.
    Ik zeg altijd wat ik denk, het floept er gewoon uit. gelukkig niet als ik een crush op iemand heb haha.
    Als ik ergens bang van ben blijf ik toch kijken, het kan gewoon niet anders :'D
    Ik heb de tic om de hele tijd met mijn haar te spelen als ik iemand leuk vind en diegene staat voor me.
    Edit: nog een, als ik rook en ik ben zenuwachtig rook ik gemakkelijk drie siga's achter elkaar op. En als ik iemand leuk vind en ik rook bij diegene in de buurt, probeer ik zo elegant mogelijk mijn sigaret vast te houden en de rook uit te blazen (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 20:41 ]


    s[he] be[lie]ve[d]

    ~ Als ik op de wc zit, probeer ik zo stil mogelijk te zijn. (Raar, maar ik meen het, haha)
    ~ Ik heb altijd een vest aan, anders voel ik me naakt xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ~ Ik kan niet plassen als ik mensen hoor praten :')


    "I shut my eyes in order to see.'