• Ja, ik wil leuke, interessante, grappige, onverwachte weetjes van jullie weten (of ze mogen ook verzonnen zijn). Ze mogen vergezocht zijn.

    Ik heb namelijk leuke weetjes nodig voor mijn kortfilm van esthetica (haha, ja weeral een topic ten voordele van mijn kortfilm :'D). Het is om de film een beetje in te leiden aan de hand van weetjes over het personage die leuk verwerkt zullen worden.

    Mijn vriendin (waar ik mee samenwerk) en ik hebben al drie weetjes, maar we zijn er nog niet helemaal tevreden over. Deze drie zal ik hier neerzetten als voorbeelden:

    ~ Ik hou ervan de aroma van de shampoo op te snuiven wanneer mijn haren net gewassen zijn.
    ~ Ik bijt onbewust op mijn nagels als ik nadenk, me verveel of zenuwachtig ben.
    ~ Ik heb een hekel aan mensen die in de wind staan terwijl ze roken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ~ Ik tel altijd de treden als ik de trap op loop (echt(cat))


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nooit zin om te douchen tot ik eronder sta, dan wil ik er niet meer ondervandaan.
    Zoiets?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb nooit zin om te douchen tot ik eronder sta, dan wil ik er niet meer ondervandaan.
    Zoiets?


    Inderdaad, zoiets. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik doe mijn armbandjes altijd af en dan gelijk weer om en zo een aantal keer (krul)


    -

    ~ Ik sla altijd mijn hand voor mijn mond als ik lach.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ~ Ik ga in mijn oog wrijven of aan m'n achterhoofd krabben als ik me ongemakkelijk voel

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 17:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ~ Ik beweeg mijn voeten irritant heen en weer zonder dat ik het zelf door heb, of wil.
    ~ Ik kauw mijn potloden altijd helemaal kapot.
    ~ Ik drink altijd het augurkensap op (echt zo lekker :9~)

    ~ik word er altijd de les uitgestuurd omdat ik te druk ben. (cat) -serieus ik meen het.-

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 17:41 ]


    Life is a beautiful struggle

    ~ Ik weet nooit wat ik moet antwoorden als iemand me een lang bericht stuurt.
    ~ Ik rek me heel vaak uit.
    ~ Ik verander mijn msn afbeelding bijna 100x per dag.
    (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    ~Ik hou er van om naar mensen te kijken die dronken of high zijn. Het facineerd me, maar als ze teveel hebben genomen word ik gek en ga ik wenen.
    ~Ik bijt op mijn nagels wanneer ik zenuwachtig ben of me verveel
    ~Ik kijk elke avond onder mijn bed en in mijn kast en achter mijn muur om te zien of er iemand zit
    ~Me opsluiten in een dokere ruimte -maakt niet uit of het binnen of buiten is- is het ergste wat je me kan aandoen

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 17:48 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    ~als ik op de stoep loop loop ik altijd op het randje.


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    ~als ik op de stoep loop loop ik altijd op het randje.

    Ik ook 8D En ik sla altijd één tegel over


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thingies schreef:
    ~ Ik sla altijd mijn hand voor mijn mond als ik lach.

    Hahaha me too D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik stap nooit op de randjes tussen de tegels als ik op straat loop. :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    ~ ik draai altijd met mijn ring om mijn vinger als ik zenuwwachtig ben of ik me verveel