• Ja, ik wil leuke, interessante, grappige, onverwachte weetjes van jullie weten (of ze mogen ook verzonnen zijn). Ze mogen vergezocht zijn.

    Ik heb namelijk leuke weetjes nodig voor mijn kortfilm van esthetica (haha, ja weeral een topic ten voordele van mijn kortfilm :'D). Het is om de film een beetje in te leiden aan de hand van weetjes over het personage die leuk verwerkt zullen worden.

    Mijn vriendin (waar ik mee samenwerk) en ik hebben al drie weetjes, maar we zijn er nog niet helemaal tevreden over. Deze drie zal ik hier neerzetten als voorbeelden:

    ~ Ik hou ervan de aroma van de shampoo op te snuiven wanneer mijn haren net gewassen zijn.
    ~ Ik bijt onbewust op mijn nagels als ik nadenk, me verveel of zenuwachtig ben.
    ~ Ik heb een hekel aan mensen die in de wind staan terwijl ze roken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ~ Ik kijk altijd naar de grond tijdens het lopen
    ~ Ik slof altijd
    ~ Ik zit altijd te wippen (op een stoel...)
    ~ Ik kan mijn vingers niet stilhouden


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zit altijd op school raar op de stoel.
    op mijn voet zitten, beide voeten op de stoel, onderuit gezakt, tegen de muur, op 2 poten, op mijn voet zitten en mijn andere been erover :')
    zoiets? D: ik heb wel meer, maar daar kom ik nu niet 1 2 op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik pluk aan m'n haar als ik gestresst of nerveus ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    ~Ik zit altijd te wiebelen op mijn stoel


    "I shut my eyes in order to see.'

    ~ ik sms altijd in de les of bel iemand zodat die mobiel word afgepakt als die niet op stil staat.


    Life is a beautiful struggle

    - Ik wrijf altijd over de binnenkant van mijn ring, zelfs als ik 'm niet aan heb.
    - Ik kan mijn wenkbrauw niet optillen vanzelf dus doe ik 't maar met m'n vinger
    - Ik kan negeren als de beste.
    - Ik probeer altijd binnen tegels te lopen -dus de voegen niet raken-
    - Ik doe nooit makeup op als i ergens heen ga, wel als ik alleen thuis zit


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -Ik stap altijd in het midden van een stoeptegel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ~ Ik mag niet met mijn ene voet op een streep tussen de tegels komen. Als ik dat wel doe, moet mijn andere voet ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    - Ik hou niet van verwerkt fruit - niet in taarten, koekjes, snoepjes, sauzen whatever- alleen puur natuur.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    --- Als ik zenuwachtig ben, ga ik aan me haar zitten of op me hoofd krabben.
    --- Ik kan lang naar de maan kijken.
    --- Als het donker is, kijk ik automatisch achter de deur van me kamer of er niemand achter zit XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ~ Ik probeer mn wervels te kraken als ik me verveel (ik weet het, slecht!)
    ~ Ik kan niet stil zitten als ik lach.
    ~ Als ik een haar of makeup tutorial op Youtube zie, krijg ik de neiging om het uit te proberen.
    ~ Als ik een knappe jongen zie, ga ik automatisch lachen & blozen :9~.

    ~ik haat rokken xD
    ~ik kan niet zonder muziek (:
    ~ik draag altijd 3 armbandjes van tokio hotel dutch street team en die doe ik nooit af alleen als ik ga douche (:


    My heart is yours and so am I

    ~ Als ik in de stad loop kijk ik naar hoe mensen lopen. Dan probeer ik mijn voeten op het zelfde moment neer te zetten als hun. ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ~Ik ga altijd heel dicht achter mensen fietsen om te kijken hoe ze reageren

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 18:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    - Ik tril altijd met m'n benen, zelf in m'n bed.
    - Ik trek altijd een gekke bek als ik make-up op doe.
    - Mensen denken dat ik arrogant ben, maar eigenlijk ben ik erg verlegen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.