• Ik had net weer van die: 'Lees mijn story' 'Geef t verhaal van mijn vriednin kudo' dingen ongevraagt. Stiekem vind ik ze laag en dom. Nouja vooral die geef kudo dingen zijn dom!

    Nu gaat iedereen wel kudo geven enzo, maar het is toch niet oprecht? Wat heb je er aan? Je weet zelf dat die mensen jou verhaal dan alsnog niet echt leuk vinden.

    En nee, ik heb het niet bij de mods gemeld ben ik ook niet van plan. Ik ga ook niet vertellen wie het was. Van mijn part kijk je op mijn profiel maar ik heb de berichten verwijdert.
    Maar ik wil gewoon even zeggen dat dit laag is. Dus de mensen die het elf doen weten dat ik hun bedoel. En doe het aub zelf niet van die 'geef kudo' dingen versturen want je hebt er niks aan.

    Oke als je het vraagt aan mensen die jou verhaal leuk vinden. Oke dan is het teminste nog oprecht. Maar zomaar vragen van geef kudo of iedereen vol spammen met lees mijn story en dan een beetje zielig aan doen? Nee dat spel speel ik niet mee!

    Dit wou ik gewoon ff kwijt. Om het nuttig te houden:
    Wat vinden jullie van die mensen die iedereen onder spammen met: 'Gweef kudo aan mijn vriendin' -Die vriendin zijn ze meestal zelf op n ander account- en 'Lees altjeblieft mijn story wil je het niet doen vind ik het ook goed hoor(flower)'

    Xx

    Smartiepants schreef:
    Is precies hetzelfde op hyves.
    r+r = back?:$

    Haha, ik vind het echt bullshit.


    ja idd. Daar doe ik ook niet aan mee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan denk ik: whatever en zeg ik 'nee'. Ik ga er geen probleem van maken en die mensen zijn écht niet laag omdat ze zo lezers proberen te krijgen hoor. Via het forum werkt niet - dat weet iedereen. Ik vind het eerder stom van jou dat je ze als 'laag' bestempeld.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Dan denk ik: whatever en zeg ik 'nee'. Ik ga er geen probleem van maken en die mensen zijn écht niet laag omdat ze zo lezers proberen te krijgen hoor. Via het forum werkt niet - dat weet iedereen. Ik vind het eerder stom van jou dat je ze als 'laag' bestempeld.

    Ieder zo zijn mening, maar op een of andere manier, ik zweer het zijn er mensen die via het forum eigenlijk best veel lezers krijgen Ben er helaas nog niet achter hoe...

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Ieder zo zijn mening, maar op een of andere manier, ik zweer het zijn er mensen die via het forum eigenlijk best veel lezers krijgen Ben er helaas nog niet achter hoe...

    Het is mij - en vele andere - echter nog nooit gelukt (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb er enkel last van.. Maar vind het wel laag en zielig..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Het is mij - en vele andere - echter nog nooit gelukt (:


    Mij wel.
    En er zijn er inderdaad een hoop die het doen. Ook via msn.


    Your make-up is terrible