• Kijk zelf maar gewoon. <- [Dat is een link. (cat) Now pick up your weapon/condom and fight.:Y)]
    Nee, het is niet vies of ranzig. Don't worry.


    Welke wordt jouw favoriet? :3


    Edit: Titel is eigenlijk fout, ik bedoel dus als als de merken er voor zouden sponseren. Messed up somehow, lol. Gedachten er niet bij vandaag.
    My bad. ><

    Edit 2: Titel is gefixed. Yay!
    Dus; Welk merk kies jij? - Klik gewoon op de foto als je het nu nog steeds niet snapt. -.-



    Kikkeli schreef:
    Dat had ik eerst ook, alleen die site. Maar voordat hij geladen is staat de link van de echte page die je bedoelt bovenaan, die moet je even snel kopieeren (: Maar nu krijg ik wel meteen de goede site.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:03 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mindfuck schreef:
    'Nike; Just do it.'


    effort never betrays you

    Oja want wij doen gek _O_


    -

    Ik snap het ook niet hoor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Oja want wij doen gek _O_


    Sommigen van jullie letten gewoon niet op. 8D
    Maar het gaat dus om het plaatje. Welke jij zou kiezen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ohdeargod, als ik op die link klik dan komen er geen merken te staan, dus sorry als ik dan dom ben :')


    -

    Genius schreef:
    Ohdeargod, als ik op die link klik dan komen er geen merken te staan, dus sorry als ik dan dom ben :')


    Dan zal het aan je pc liggen aangezien andere mensen wel het plaatje zien? :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zie ook geen merken hoor... :/

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 21:48 ]


    Only losers can act the way you do

    Genius schreef:
    Ohdeargod, als ik op die link klik dan komen er geen merken te staan, dus sorry als ik dan dom ben :')

    Ja dat heb ik ook? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hu, ik snap hem niet. XD
    Als ik op dat linkje klik krijg ik niks over condooms, merken, grappige slogans of wat dan ook.

    Of mijn pc is broken. Of ik ben weer blond aan het doen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Pinup schreef:
    (...)

    Dan zal het aan je pc liggen aangezien andere mensen wel het plaatje zien? :/

    Ze is bij toeval niet de enige. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Pinup schreef:
    (...)

    Dan zal het aan je pc liggen aangezien andere mensen wel het plaatje zien? :/

    Beter gaan jullie eerst even nadenken voordat jullie reageren alsof we dom zijn, danku :')


    -

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze is bij toeval niet de enige. ;D


    Maar genoeg andere mensen in het topic hebben het wel gezien en gereageerd, dus aan mij ligt het ook niet. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Maar genoeg andere mensen in het topic hebben het wel gezien en gereageerd, dus aan mij ligt het ook niet. 8D


    Misschien kan je anders zeggen hoe de site heet?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Misschien kan je anders zeggen hoe de site heet?


    Funnyjunk, maar dat vind je niet makkelijk terug. Ik heb alleen de link naar de foto zoals in de beginpost.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Maar genoeg andere mensen in het topic hebben het wel gezien en gereageerd, dus aan mij ligt het ook niet. 8D

    Het ligt aan niemand. Maar zij kunnen er ook niets aan doen.


    A decision I will regret, until my dying breath.