• Haha ja wie moest dat ook doen van zijn club?
    Ik moet het maandag allemaal inleveren en ik heb ongeveer nul loten verkocht.
    Maar ik vind het gewoon niet fijn om zomaar bij mensen langs te gaan en ze te vragen of ze geld willen uitgeven aan nutteloze briefjes. Ik heb nou niet bepaald veel familie of vrienden aan wie ik het kan vragen. (cat)
    Nou ja, wie moest/moet dit dus ook doen? :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Dat moest ik ook doen toen ik op handbal zat. En we moesten varkens wassen toen ik op de scouting zat. Stom gedoe D:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weigerde dat ook altijd. Ik vind het zo'n gebedel, verschrikkelijk gewoon.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat moest ik vroeger ook altijd doen :'D Maar ik vond het wel leuk, want wij mochten een deel van het geld zelf houden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moest t ook doen:S en ik heb er ook 0 verkocht:X


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Romances schreef:
    Dat moest ik vroeger ook altijd doen :'D Maar ik vond het wel leuk, want wij mochten een deel van het geld zelf houden.

    Ja, wij ook. Maar waarschijnlijk is de enige waar ik iets aan verkoop mijn moeder. :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Dat is bij mij heel erg lang geleden...
    zo'n 5 jaar. en ik zit nog steeds bij dezelfde hockeyclub


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik moest alleen een keer van school iets verkopen. Ik had er in totaal 2 verkocht, aan me ouders (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.