• Jaja, heel gezellig allemaal.
    Mijn buurvrouw (die jullie misschien nog kennen uit een ander topic van me) is vandaag officieel geflipt. Ik kwam dus thuis van een vriend, zie ik een politieauto en een politiemotor staan. Zegt er ineens een vrouw uit mijn straat tegen me: 'Pas op, er ligt glas voor je deur.' Dus ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Loop ik de woonkamer in, zit er ineens een politieagent op de bank. Dus ik vroeg zo wat er aan de hand was, blijkt het dat mijn buurvrouw onze ruit van de deur heeft ingegooid met een wijnfles (er zat zelfs nog wijn in, wat lekker nu op onze deur plakt). Oké, er zit alleen een sterretje in de ruit, maar het is alsnog niet normaal vind ik. Ook ligt er nu een hele hoop glas voor de deur. Ook blijkt mijn buurvrouw naar mijn hond geroepen te hebben: 'Bijke (naam van mijn hond), ik wil je neuken!'
    Dus ze zouden haar dus meenemen, was wel een kleine troost om haar die politieauto in geduwd te zien worden (huppelend en al). Nu kan het echter wel zijn dat ze vanavond weer terug is (zoals gewoonlijk), maar ik hoop natuurlijk dat ze nooit meer terug komt.

    Anyway, hebben jullie ook zulke "geweldige" buren? (:

    Edit: Vanochtend om half tien is ze weer thuisgekomen. Zo gezellig!
    Edit2: Jaja, jongens. Vandaag is ze weer bezig geweest. Deze keer waren het alleen 14 flessen op één dag. De politie is hier al 2 keer geweest, maar kunnen haar niet meenemen omdat de ramen deze keer niet kapot zijn gegaan. Maar ze gooide dus wel mooi 14 flessen. Heerlijk. Nu maar afwachten hoe het vanavond gaat..

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 17:40 ]

    Mijn buurman komt bestwelvaak op bezoek, en stuurt mijn ouders foto's van zijn dochtertje ;x


    SLOAN.

    Wow, sick. Nou, onze vorige buren hielden er een wietplantage op na die opgerold werd. Bovendien was dat wijf geestelijk gestoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Wow, sick. Nou, onze vorige buren hielden er een wietplantage op na die opgerold werd. Bovendien was dat wijf geestelijk gestoord.


    Mijn buurvrouw had dus ook een wietplantage. ;o
    En ah, dat is ook niet erg fijn om naast je te hebben wonen. Zijn ze nu alweer weg dan? (:

    Wow, die is echt gestoord.
    Mijn buren zijn gewoon normaal (:


    effort never betrays you

    Een vriendin van mij had ook zo'n gekke buurvrouw die ze een paar keer meegenomen hebben. Maar nu is ze officieel weg. Maar man die stak ook altijd van die stoten uit. Ooit had ze eens al het vlees van de slager om de hoek opgekocht omdat ze vond dat 't vergiftigd was en ze wilde de buren beschermen oô En ze heeft ook eens overal vertelt dat mijn vriendin al twee maand zwanger was van een hond ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb echt onwijs lieve (maar heel apparte) buren met een hele kermis in hun voortuin ^^


    ars moriendi

    Wat een gefreakte vrouw. :/
    Ik heb gelukkig een heel gezellige buurt alsof we een grote familie zijn.

    woah.
    gestoord zeg.
    ik heb hele lieve buren...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zo'n buurvrouw zal je maar hebben.
    Ik heb hele leuke buren, waar we ook goed contact mee hebben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gestoord net als mijn buren mijn buren hadden laatst ruzie en toen sloeg die vrouw haar eigen man. Na heel wat gescholden(kon ik horen) en veel gerinkel en geluiden alsof iets viel, heeft mijn vader de politie gebeld en toen kwam die om half 3 's nachts. en bleek mijn buurman mijn buurvrouw geslagen te hebben en ze had ook striemen in haar nek. nadat mijn buurman is meegenomen komt er om 4 uur 's nachts een auto die hout voor het raam gaat timmeren. Iedereen was indmiddels wakker, best gezellig op straat! Maar dat was toch niet heel erg leuk. En nu zijn ze wel weer samen:8


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Jezus. o-o
    Mijn buren aan de rechterkant noemen we de Dooie Buren, omdat we ze nooit zien. Ook nooit met Oud & Nieuw of zo. Blijkbaar omdat ze een ruzie hebben gehad met de straat.
    ook kwam ik er ongeveer 6 maanden geleden achter dat ik ook een buurjongen heb, na 8 jaar hier te wonen.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Unhearted schreef:
    Wat een gefreakte vrouw. :/
    Ik heb gelukkig een heel gezellige buurt alsof we een grote familie zijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    WAT?!
    Wat een kutwijf!

    Arme jij...

    Mijn buren zijn niet veel beter, op mijn verjaardag hebben ze een envelop met poep door de deur gegooid... En ze jatten onze katten.


    Fat chance.

    Mijn buurman is kei cool, hij noemt Jean. Cool as hell. (cat)


    All was well.

    Wise schreef:
    WAT?!
    Wat een kutwijf!

    Arme jij...

    Mijn buren zijn niet veel beter, op mijn verjaardag hebben ze een envelop met poep door de deur gegooid... En ze jatten onze katten.


    Wtf. Een envelop met poep? Gatverdame. Die sporen ook niet! En waarom jatten ze in godsnaam jullie katten dan? ;o