• Vandaag hadden we een discussie over het feit dat sommige vrienden van mij op een zondag zestien worden en dan niet op hun verjaardag veel kunnen drinken. Nu ben ik op een vrijdag jarig en dat is kennelijk "geweldig", maar ik heb totaal geen behoefte aan drank. Tijdens oud en nieuw is het wel oké, maar voor de rest hoeft het voor mij niet.

Dronk jij meteen op je 16e verjaardag of had/heb je er geen behoefte aan? Waarom?

Today will be Girl's Day party with you~

Ik heb niet meteen gaan drinken op mijn 16de nee, maar ik had daarvoor al wel eens kriek, wijn, passoa, pisang,.. gedronken.

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Ik dronk daarvoor ook al. Ik vind het echt achterlijk als je denkt van 'ik ben 16, nu moet ik gaan drinken.'

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik had 2 weken geleden een 16de verjaardag van een vriend van mij daar was ook allemaal drank enso !
    Iedereen was dronken incuding ikzelf ! :$

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

dude dat 16-jaar zijn heeft er niets mee te maken , toen ik 16 werd , op de dag zelf heb ik geen druppel aangeraakt. Maar op eerdere fuiven vloeide alcohol rijkelijk x

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Ik lust geen dranken met alcohol in.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

ben 5 sep 13 geworden (cat)

My heart is yours and so am I

haha toen ik een peuter was had ik me eerste slok bier al op =P haha ook me enigste hoor.. maar ik vond het RANZIG =P..
    Mja ben sinds april al 16.. en heb afgelopen woensdag voort eerst weer drank aan geraakt =P mocht toen van me zus een slok cola met bereburger ofzow proeve =P nja ze bood het me aan en vroeg het eerst aan me ma of het mocht.. het mocht maar ik moest me er verder stil over houden? o-O

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Eh,ja. Maar dat komt doordat ik het toen legaal mocht officieel.
    Ik dronk daarvoor al.

We'll still love each other, forever and always. <3

Mijn 16e verjaardag was alcoholvrij :'D En ja, het was supergezellig :'D

ars moriendi

Ik heb nog nooit alcohol gedronken en heb daar ook geen behoefte aan.

I need you like a heart needs a beat

Kikkeli schreef:
    Ben nog niet 16, maar als ik 16 word ga ik dat zeker doen. Maar ik doe het nu ook wel 's ofzo.

Hope goes lost but never dies.

Heatherfield schreef:
    Ik dronk daarvoor ook al :Y)

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Flawless schreef:
    Ik drink nu zo af en toe. En ik moet nog 16 worden.

You can't fly unless you let yourself fall.

Ik ben nog geen 16, maar ik ga denk wel gewoon alcohol drinken soms met speciale gelegenheden maar niet zuipen ofzo.

Heatherfield schreef:
    Ik dronk daarvoor ook al :Y)

Never look back, don't doubt tomorrow.