• Vandaag hadden we een discussie over het feit dat sommige vrienden van mij op een zondag zestien worden en dan niet op hun verjaardag veel kunnen drinken. Nu ben ik op een vrijdag jarig en dat is kennelijk "geweldig", maar ik heb totaal geen behoefte aan drank. Tijdens oud en nieuw is het wel oké, maar voor de rest hoeft het voor mij niet.

Dronk jij meteen op je 16e verjaardag of had/heb je er geen behoefte aan? Waarom?

Today will be Girl's Day party with you~

Haha, ik werd ook 16 op een vrijdag en toen ben ik voor het eerst uitgegaan. En daar hoorden de nodige drankjes bij, maar zat ben ik niet geweest, nee.

Home is now behind you. The world is ahead!

Kikkeli schreef:
    Ben nog niet 16, maar als ik 16 word ga ik dat zeker doen. Maar ik doe het nu ook wel 's ofzo.

Ohmygod, daar hou ik je aan :Y)

Ik dronk daarvoor al, maar alleen op speciale gelegenheden. Met kerst, nieuwjaar, toen ik achter de bar moest staan met Metalfest en op verjaardagen. Ik heb totaal niet de behoefte om veel te drinken.

I may not always be perfect, but I'll always try.

Thingies schreef:
    (...)
    Ohmygod, daar hou ik je aan :Y)

Ik dronk daarvoor al, maar alleen op speciale gelegenheden. Met kerst, nieuwjaar, toen ik achter de bar moest staan met Metalfest en op verjaardagen. Ik heb totaal niet de behoefte om veel te drinken.
    Bij dat metalfest was je echt zo dronken (cat)

I live for the applause, you will die for it.

Nah, geen behoefte aan.
    Ik vind het toch niet lekker, en ik kan zonder ook wel een feestje bouwen. (':

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik drink nu ook en ik ben 15. :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Kikkeli schreef:
    Ben nog niet 16, maar als ik 16 word ga ik dat zeker doen. Maar ik doe het nu ook wel 's ofzo.

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik dronk al voor mijn 16e :') Maar toen ik 16 werd dronk ik niet ineens veel meer ofzo :'D

-

Heatherfield schreef:
    Ik dronk daarvoor ook al :Y)

Hahaha ik dronk twee jaar terug al en ben nu bijna 15 dus naja drank is gewoon lekker :'D

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Kikkeli schreef:
    (...)Bij dat metalfest was je echt zo dronken (cat)

Oh, shut up!
    Ik was echt niet dronken, alleen maar wat aangeschoten (cat)

Ik heb nu trouwens echt ontzettend veel zin in een biertje...

I may not always be perfect, but I'll always try.

Ik drink niet en zal dat ook nooit doen. (:

If we had not a soul, music would have created it.

Kikkeli schreef:

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Ja, ik was die avond zat xD
    kom ik zat thuis en was ik in de zetel tokio hotel aan het nadoen xD

Your Butt is Mine!

Kikkeli schreef:

[ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:00 ]

Ik ben op m'n 15e een keer zo ladderzat geweest dat ik m'n lesje nu wel heb geleerd. Maar ik drink nog steeds! (te veel soms.)

It's time to be happy again.

Ik ben nog niet eens 16 en ik drink op m'n eigen verjaardag :'D. Ook op andere verjaardagen. Ik drink elk weekend wel een Malibu Cola, mijn moeder is daar niet zo streng in :'D

Mysli zdes' uzhe ne vazhny