• Helleu ~

    Nou over ons zijn ze dus huizen aan het zetten en zo en naja vandaag stonden ze echt dicht tegen onze poort en zo. En ze zijn lief want een van hun zegt altijd 'lieveke' tegen ons en dat is schattig ;3 Maar bon, mijn zus en ik kwamen terug van school en konden amper naar onze poort stappen, ons straatje is heel klein en dan nog eens een camion mét container achter net voor onze afsluiting, da's moeilijk om door te gaan.

    Maar hun hebben dus ook een kraan daar staan, wat best wel logisch is en die kraan die kan 'plooien' zo zeg maar. Telkens als ze weg gaan dan 'plooien' ze het hoogste gedeelte van die kraan in tweeën. En ik wist dus niet hoe ze dat deden en ik wou dat zelf ook wel eens doen, ben ik gaan vragen of ik dat ook eens mocht proberen, die kraan draaien en zo. En ja, het mocht dus. En die bouwvakker die met mij meeging om te zeggen waar ik moest stoppen etc was cute én lief. Maar okay, ik vond 't dus echt dikke fun en ik mocht dus mee op de werf en zo gaan kijken, echt lief van hun. Zeker als je bekijkt dat de meeste bouwvakkers van die dikzakken met een reetspleet zijn. Echt ew ;/

    But om dit topic nuttig te houden: Zijn jullie ook al eens op een werf gemogen en hebben jullie daar dan ook al eens zoiets mogen doen?

    kiszx

    neee!
    maar weet je hoe leuk! dat ze dat zomaar doen ;$ supervet.
    die reetspleten zijn btw echt afzichtelijk :X

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 21:50 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    aaw wat lief :3
    maar nee, zo lief zijn die bouwvakkers niet hierzo, die zitten je alleen maar creepy na te staren, ook charmant (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik woon op dit moment op een bouwplaats, ik woon in een nieuwbouw huis en wij zitten midden in het project. Het is nu een grote tering zooi, en ik woon daar dus al een jaar in. Allemaal modder enzo en als het vriest hebben we een persoonlijke ijsbaan, leuk als je san moet fietsen... Maar onze bouwvakkers zijn echt jakkie, om half 7 's morgens al Jan Smit op enzo! En ze fluiten steeds als je langs komt fietsen of ze roepen je dingen na, echt ik haat ze!


    -

    haha, leuk :3

    en nopez, nooit gedaan

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 22:01 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ons pa is een loodgieter, en ik ben al een paar keer meegeweest. Ook op nieuwbouw enzo >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, neee.
    Ik word alleen vaak nagefloten, nagestaard of er zei ook eeens zo'n bouwvakker van; 'Deze hier is nog vrijgezel!' Díe was niet verkeerd. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, cool. ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Vriendelijke mannen. :') Ik zou dat ook wel eens willen doen.

    Bij ons fluiten ze je na, btw. Of staren ze heel lang en eng naar je. 0o

    Veeeeeeet :Y)
    En nee, nog nooit gedaan.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ceeeeeeeeewl. ;p


    - hoi ;D