• ik ben vandaag hyper en moe tegelijk leuke combi hè?
    maar nu weet ik waarom het komt een vriendin van mij heeft het helemaal uitgelegd ik ben schizofreen XD

    hebben jullie dat stiekem ook? XD

    edit schatjes ik weet wat schizofreen is en het was maar een grapje van mijn vriendin

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:49 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heel stiekem wel ja. (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mmm, kan wel eens.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik was vandaag ook harstikke druk en harstikke mnoe. hihi ;$ en ik maar denken dat ik de enigste was. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Haha, ik voel me altijd 100% Carlyn, dus ik denk van niet!


    It's time to be happy again.

    Resume schreef:
    ik was vandaag ook harstikke druk en harstikke mnoe. hihi ;$ en ik maar denken dat ik de enigste was. ;$


    nee joh er lopen meer genetische falen op de wereld rond kijk naar mij (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn oom heeft het echt, en geloof me, dat is echt niet leuk..


    Life is hard and then we die

    Misschien wel. Ligt eraan wat me vader nu precies heeft, en of ik het heb overgeërfd.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik zou het nie weten XD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn oom heeft het echt, en geloof me, dat is echt niet leuk..


    niks tegen de mensen die het hebben hoor ik kan begrijpen dat het lastig is


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat heeft in principe écht geen schizofrenie. Schizofrenie is 'twee zielen in een lichaam' als je daarmee snapt wat ik bedoel.


    your eyes are like stars in the night.

    Je bent echt niet schizofreen hoor. Mensen verwarren dat altijd, maar schizofrenie heeft niks met twee personlijkheden te maken.
    Ik kan het niet echt uitleggen, maar bij schizofrenie heb je meer periodes waarbij je hersenen de werkelijkheid verdraaien en je dus wanen/hallucinaties en dergelijke hebt. -nerd-

    Maar ik heb ook best wel vaak dat ik twee heel tegengestelde dingen ben/vind. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Poseidon schreef:
    Dat heeft in principe écht geen schizofrenie. Schizofrenie is 'twee zielen in een lichaam' als je daarmee snapt wat ik bedoel.


    Nee, dat is dissociatieve identiteitsstoornis, maar normaal noemt iedereen dat schizofrenie, wat iets heel anders is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Nee, dat is dissociatieve identiteitsstoornis, maar normaal noemt iedereen dat schizofrenie, wat iets heel anders is.

    Daar heb je vast op gestudeerd. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.