• Zie deze video
    Op het moment waarbij Georg Zei ''Crazy Parents, they nearly died by following us'' tegen het meisje dat bijna een ongeluk had doordat ze de jongens de hele tijd volgde.Het meisje had een photo bij haar,die genomen werd samen met Georg.De foto werd genomen in Hamburg,Nadat het meisje Georg met de Auto heeft gestalkt.
    Nadat ze haar foto heeft genomen met Georg,wou ze hem niet met rust laten.Ze volgde hem weer met de Auto.Georg had haar gewaarschuwd om te stoppen want hij was echt pissig geworden.Het meisje ging weer terug naar de studio en dit keer stalkde ze Bill die in zijn Auto zat en begon met rijden.Bill was een beetje stressvol als-ie rijdt.Om van het meisje (de stalker dus) weg te komen,reed Bill steeds sneller en sneller,een doordat Bill snel rijd,kwam ie bijna in een ongeluk terecht.Gelukkig mankeerde hem niks.Toen hij thuis aankwam,Gingen Tom en Hij de honden uitlaten,Het meisje was ook daar en filmde hen.Dit alles in een dag.En diegenen die achter het stuur zat,waren de ouders van dat meisje.Vandaar dat Georg zei ''Crazy Parents'' hij herkende die foto.

    --

    Ik denk dat iedere stalker deze video moet bekijken.,Omdat het juist laat zien dat ze stalkers echt ontzettend haten.Vooral in en rond Hamburg of waar ze ook zitten.Het is gewoon respectloos.En ik kan gewoon niet geloven dat ze hier niet mee stoppen! en gewoon rondhangen bij de studio of bij hen thuis.Alleen om te weten wat ze doen in het prive,Zelfs nadat Tokio Hotel in Interviews en media zeggen hoe verschrikkelijk ze stalkers haten tot de Dood.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 22:04 ]


    Je mpp moeder swaa

    Dat klinkt wel een beetje gestoord.


    Life is hard and then we die

    Wat erg voor de jongens!


    One Day you'll remember me...

    PUKKELxDING schreef:
    Dat klinkt wel een beetje gestoord.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Sommige mensen..

    Gestoord.
    Maar ik vind het best erg dat ze hun meet en greet fans niet eens aankijken (': enkel bill een beetje, sorry hoor. Maar dat is de reden dat ze beroemd zijn. Anyway, dat mens was gestoord (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Gestoord.
    Maar ik vind het best erg dat ze hun meet en greet fans niet eens aankijken (': enkel bill een beetje, sorry hoor. Maar dat is de reden dat ze beroemd zijn. Anyway, dat mens was gestoord (':

    Dat zou ik ook niet doen bij die fans uit Frankrijk. Als er gestalkt wordt bij Tokio Hotel, dan is er áltijd een Franse fan die er mee te maken heeft. Dus sorry, ik voel geen sympathie voor die fans. Hoe hard het ook klinkt en niet álle Franse fans zo zijn, maar de goede moeten onder de kwade lijden. ;D
    Anyhow; Tof dat Georg z'n bek er gewoon over opentrekt. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Oké, dat verhaal klinkt echt creepy!

    En dat filmpje volg ik niet echt, ik zie alleen dat TH echt gewoon niet die mensen aankijken, wat vind ik toch een beetje onaardig overkomt. Aan de andere kant, beroemd zijn lijkt me wel vermoeiend dus misschien is dat het wel...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    whahaha. stomme georg. :P haha, nee hoor. Georg is cool. ;$ Maa ik vind dat wijf wel een beetje.. stom. ik bedoel: ze zijn dan wel beroemd, maar een beetje privé mag toch nog wel? magoed. idd tof van georg. ;p


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Of je ze nu stalkedvolgt op internet of in het echt. Ik vind het allemaal net zo erg en het gaat allemaal nergens over. En het ergste vind ik nog dat iedereen het wel (redelijk) normaal vind en er wat over lacht :'D. Dat is best triest.

    @Ohmygaskarth Als je soms ziet, wat voor mensen er voor hen staan dan zou ik die ook niet heel graag aankijken. Ik weet dat dat heel hard klinkt enzo, maar sommige mensen kijken echt gewoon krankzinnig uit hun ogen als die jongens voor ze staan en ik zou daar alleen maar bang voor worden dus ergens snap ik dat wel.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ohmygaskarth schreef:
    Gestoord.
    Maar ik vind het best erg dat ze hun meet en greet fans niet eens aankijken (': enkel bill een beetje, sorry hoor. Maar dat is de reden dat ze beroemd zijn. Anyway, dat mens was gestoord (':


    Misschien zijn ze gewoon verlegen [;


    Je mpp moeder swaa

    Doet me denken aan prinses Diana, die moest vluchten voor de paparazzi destijds.
    We weten allemaal hoe het met haar is afgelopen.


    ars moriendi

    Ik vind het gestoord hoe mensen hun idolen volgen, elke stap die ze zetten.
    Trouwens, ben ik de enige die vind dat Tom wel heel koeltjes 'Thank you' zegt?

    Hahaha ik vind het best grappig x'D


    -

    twinfucks schreef:
    Ik vind het gestoord hoe mensen hun idolen volgen, elke stap die ze zetten.
    Trouwens, ben ik de enige die vind dat Tom wel heel koeltjes 'Thank you' zegt?


    Nou nee [x


    Je mpp moeder swaa

    Ikzelf woon in Magdeburg,En je wil niet weten hoeveel obsessde fans er zijn.
    Soms word ik er echt gek van.


    Je moer op een stokkie G!