• Ik was net een quiz aan het doen in de top 5
    en toen kwam deze vraag:

    8. Er is brand in huis, je hebt de keuze uit:
    Je hond redden en zelf daardoor sterven
    Je hond in huis laten en zelf overleven

    Ik klikte meteen weg... Ik kon die gewoon niet invullen. En ik zat niet te twijfelen, ik drukte meteen weg :/ Dat terwijl het maar een quiz is, maarja..
    Wie heeft dat ook wel eens? of, wat zou jij invullen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh die heb ik laatst ook gedaan en had ingevuld dat ik het zelf zou overlevenn. Omdat ik geen hond heb (krul)


    -

    Dan klik ik ook weg. Is een reflex denk ik.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, die quiz heb ik ook gemaakt! Maar ik weet niet meer wat ik heb ingevuld.. ik heb wel een hond, maar hij is zo oud dat hij sowieso binnen 2 jaar doodgaat. Volgens mij had ik voor mezelf gekozen, maar het is inderdaad echt een rotvraag!


    It's time to be happy again.

    Ik heb geklikt op dat ik zelf zou overleven.

    Tuurlijk zou ik me verschrikkelijk voelen dat mijn hond dan dood is(als ik een hond had), maar het is een hond, daar kom je heus wel overheen, honden gaan sowieso eerder dood dan mensen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou voor mezelf kiezen. Ja het is zo dat je aan anderen moet denken, maar je moet jezelf niet op de laatste plaats zetten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Joh, daar ga ik nieteens op antwoorden =S
    Mijn hondje is mij wel zo ontzettend veel waard.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 22:59 ]


    ars moriendi

    ik heb geen hond, maar als ik er wel één had, dan zou ik waarschijnlijk gewoon een willekeurige aanklikken, want het lijkt me dat die hond dan best veel voor je betekend... maarja, het is inderdaad maar een quiz (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hé, die heb ik ook laatst ingevuld. x)
    Ik klik bijna alle quizzen weg als ik niet kan kiezen of het stom is of blablabla.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pff dat zou ik echt niet kunnen beantwoorden. Mijn hond is super belangrijk voor me <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Daar kan ik serieus niet op antwoorden denk ik.. Echt niet .____. . of het nu mijn eigen hond is of niet, waarschijnlijk zou ik altijd die hond proberen te redden. En ik zelf kan wel wat hebben, dus ik zou het er gewoon op wagen denk ik, ook al zou ik niet 100% zeker weten dat ik zou overleven.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 0:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan daar dus ook echt niet op antwoorden, ik hou van mijn lieve huisdiertjes. Ik zou het dan ook niet over mijn hart verkrijgen om ze maar dood te laten gaan.


    Everything is worse without music.

    Ik heb ooit een vraag moeten antwoorden die zei Bij brand, zou je jezelf of je kleinere zusje/broertje redden? Ik koos voor mijn zusje, die hebben een leven voor hun uit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou echt wel proberen om mijn hond te redden.. Ik zou het ook wegklikken hoor.. Wat een akelige idee zeg :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik had voor mezelf gekozen, ook al heb ik geen hond. Maar als ik er wel een had had ik sowieso geprobeerd hem ook te redden, als het me zou overkomen dan.

    Ik zou voor mezelf kiezen, want ik heb geen hond.
    Ik krijg er een, dus wss zou ik ons allebei redden? ;$


    Smiling but close to tears.