• eigenlijk wil ik en ga ik nooit spijbelen. niet dat iedereen dat moet doen of zo. maar op een uur dat eigenlijk uit zou vallen en toen weer wel gaan veel mensen niet naar die les.
    ik zou zo graag ook niet gaan, omdat die docent dat gewoon niet verdient, en ik dan een uur eerder thuis kan zijn en dan een beetje kan relaxen.
    maar dat durf ik niet te doen door mijn ouders.
    mijn ouders zijn heel lief, en sociaal en eigenlijk niks mis mee.
    maar ik denk dat ze totaal gaan flippen bij het idee dat hun dochter niet naar een les is gegaan. vooral mijn moeder. mijn vader zal het dan wel begrijpen, voor zo'n stom uurtje. dus als al mijn vriendinnen weg willen durf ik niet mee. ik denk ook niet dat ik dan pret kan maken want dan zou ik de heletijd bij het idee blijven zitten dat school er met mijn ouders er over gaat spreken.
    maar wie heeft hier nog meer last van?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nergens last van.
    Waarom zou jij wel gaan, als niemand van je klas ook gaat, tenminste het grootste gedeelte. De docent gaat echt geen les geven aan een klein ploegje.

    Daarbij komt kijken, je hebt je waarschijnlijk toch niet voorbereid voor de les dus je zit er wat voor 'Piet Snot'.
    Je ouders zullen vast in hun schooltijd ook wel gespijbeld hebben en school gaat echt niet zomaar een gesprek aan met je ouders (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha, ik zou het ook niet durven. Ik zou denken dat mijn moeder achter me zou lopen als ik de klas uit liep. Mijn mam is nogal eng en gestoord :Y)


    You can't change who I am

    Hahaha als de rest het doet doe ik het ook hoor. (': Wij spiebelen altijd met de hele klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik spijbel veel te makkelijk (nerd)


    -

    Ik was laatst niet naar gym geweest en toen betrapte m'n moeder me toen ik strafregels aan het schrijven was. Ze was niet boos, maar "teleurgesteld" (nog 1000x erger.) Gelukkig weet ze het niet van alle andere keren, ik spijbel véél te makkelijk.


    It's time to be happy again.

    Ik zou het ook niet doen hoor.
    mijn ouders zijn denk ik het hetzelfde als die van jou,

    mijn moeder zegt op zowat alles nee en mijn vader meestal ja..tenzij mijn ma eerder antwoord geeft >.>

    maar ik spijbel ook niet


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Prosecco schreef:
    Ik was laatst niet naar gym geweest en toen betrapte m'n moeder me toen ik strafregels aan het schrijven was. Ze was niet boos, maar "teleurgesteld" (nog 1000x erger.) Gelukkig weet ze het niet van alle andere keren, ik spijbel véél te makkelijk.

    Ja dan roepen ze: jaa ik ben niet boos maar wel heel telleurgesteld! En ze zijn stiekem toch wel boos.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Hahaha als de rest het doet doe ik het ook hoor. (': Wij spiebelen altijd met de hele klas.

    Haha ja wij ook. Maar vorig jaar hadden we er eentje bij -.-' Ging die aan onze fransleraar vragen of de les nog doorging :') dork :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wat dat betreft is mijn moeder echt dom 8D, ik heb weleens een uurtje gespijbeld of de laatste 2 uur als gym had en ze weet het niet eens. :]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ook wel ,eigenlijk.
    Maar spijbelen is bij ons zo goed als onmogelijk.
    Als je niet op school bent bellen ze je ouders meteen.
    Voor koor of een of ander dom bijvak van de muziekschool durf ik wel spijbelen (:


    effort never betrays you

    Wij spijbelden altijd met de hele klas. maar dat is nu al lang voorbij. niemand gaat ooit nog eens weg. hoe braaf?(krul)


    Everything is worse without music.

    Ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het wel willen doen hoor alleen moet ik dan alles inhalen ;s

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:13 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ATL schreef:
    (...)
    Ja dan roepen ze: jaa ik ben niet boos maar wel heel telleurgesteld! En ze zijn stiekem toch wel boos.


    precies! want ze weten dat teleurstelling nog veel erger is dan boos zijn. En je naam toch maar in ATL veranderd? x)


    It's time to be happy again.

    Bij ons word elk uur gecheckt of we er zijn. Als er iemand niet is, word dat doorgegeven aan de administartie en worden je ouders gebeld.
    Geen gespijbel voor mij.


    One, two, three. One, two, three.