• Ik moet voor morgen een boek uit hebben, voor Nederlands en daar moeten we dan in de les een opdracht voor maken.
    Ik heb Vingers van Marsepein gekozen, van Rascha Peper. (Heeft iemand die eens gelezen? Zo ja, wat vond je ervan?)
    En ik ben op pagina 31 van de 216.(cat) Dus ik ben een beetje aan het stressen, want ik moet ook nog een heleboel leren voor die test morgen, hahaha.
    Dusse, wish me luck!(krul)
    Wie stresst hem ook?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik eigenlijk niet...
    ik lees snel en neem snel dingen op dus geen probleem... alhoewel duitse boeken, ik kijk er al naar uit maarnieheus.

    en ik heb weinig hw


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Haha ik moet vrijdag me boekverslag af, en ik heb hem bijna af. Het boek was verschrikkelijk. Maar bdw wat doe je achter je pc als je moet lezen! Nu lezen jij!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spero schreef:
    "Dan had je maar eerder moeten beginnen >_>" zou mijn moeder zeggen :')

    Mijne ook (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Diaphanous schreef:
    ik eigenlijk niet...
    ik lees snel en neem snel dingen op dus geen probleem... alhoewel duitse boeken, ik kijk er al naar uit maarnieheus.

    en ik heb weinig hw

    Ik lees ook snel, en veel, dus het gaat me wel lukken.
    En ja ja ja, ik ga al.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Succes ermee :'D
    Ik moet 15 november een boek voor Engels uithebben van 554 bladzijden. Maar omdat ik niet wist hoelang ik erover zou doen, ben ik halverwege september begonnen en hoef ik nu nog maar 50 bladzijden :'DDD


    Veeeeeel succes!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Veel succes!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ga dan ook niet op Q. Ga lezen en doe je internet uit.


    make cake, not war

    Exercitus schreef:
    (...)
    Voor Nederlands: Pieter diens of hoe in de 19e eeuws de aanbieders van Aalst vochten tegen armoede en onrecht.(oud Vlaams deels uit 18e eeuw deels uit 20e eeuw)
    Voor Engels: Jane Eyre(oud engels uit de 18e eeuw)
    Voor Duits: Karen W(ik kan sowieso geen Duits)

    Ik heb Jane Eyre ook gelezen :') Ik vond het een vreselijk boek, haha. Maar het is gewoon mijn smaak niet(cat) Kwalitatief gezien was het een goed boek.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik wens je alvast veel geluk [;

    Ik zou ook stressen want dat red ik niet o.o


    Je mpp moeder swaa

    vorige keer toen ik een boekopdracht was vergeten heb ik gewoon een samenvatting op internet gelezen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Zoek eens op google naar een samenvatting van het boek? (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO