• Hey mensen,

    ik zoek stories over HP en Darren shan. Maar ook over vampiers en toveren.
    Als je een storie hierover hebt geschreven zou ik het graag willen lezen.
    zet de link maar in een pb of in men gastenboek.

    Ik zal het dan zeker es lezen.

    XXX me


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Magical Memoirs.

    en

    It was I.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ty


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Ik heb wel een fantasie verhaal, maar niet daarover :p

    Ik heb een DM verhaal, is dat ook goed?

    Even heaven is hell without you

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:02 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    - |Darren Shan| Torn Between Fates
    - |Darren Shan| Our Fate Ticks Away on a Heart Shaped Watch is het vervolg verhaal van Torn Between Fates.
    - Birds Without Wings is een HP story :3
    - Roses From Russia ook een HP story, maar Viktor Krum (vierde HP film) is een van de hoofd personages.

    Hoop dat je hier wat aan hebt ^^

    We hebben een RPG genaamd Geen weg terug, een verhaal over vampiers die mensen in het huis proberen te verdedigen en te vermoorden, te vinden in Forum Spelletjes. Dus een soort strijd tussen de rivaliserende vampiers als het ware.
    En het leuke is, je kan ook zelf meedoen met een character :]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    merci allemaal. kga ze zeker allemaal lezen
    keb toch genoeg tijd

    X


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Let the devil take over Hogwarts.
    - Harry Potter dus. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Life's hard - Hp storie


    You make my life perfect ! <3

    ik heb twee HP stories :
    i'm Alicia Hermelien Potter, welcome to my life ...

    Alicia Hermelien Potter is het derde kind van Harry & Ginny en de tweelingzus van Albus Severus Potter. Ze hoort er niet echt bij, heel haar familie heeft een goede band met elkaar, Alicia heeft niet echt een goede band met haar ouders. Als ze een brief van Zweinstein krijgt is ze dan ook blij dat ze even van haar ouders af is.
    -scorpius malfidus-



    en
    The opposite of him, but perfect for you
    Alicia Potter, een doodnormaal meisje van 11 jaar oud heeft altijd met haar tweelingbroer Harry bij haar oom, tante en neef Dirk gewoond. Daar komt verandering in als er op een dag rare brieven aankomen.

    -Draco Malfidus lovestorie-


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    ik heb een story geschreven over een zelfbedacht wezen
    het heeft wel ook over vampieren en er komen ook gaven in voor
    misschien is het iets voor jou

    http://www.quizlet.nl/stories/32347/daughter-of-darkness/


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Kidnapped by a vampire. How ironic.
    Misschien wil je 'm lezen? (A)

    The Curse Of Diana Brooks is een draco malfoy lovestorie.
    Waar gaat het verhaal over?:
    Het verhaal gaat over de zestien jarige Diana Brooks die een groot geheim met zich meedraagt. Ze is vervloekt: ze veranderd namelijk elke maand in een jongen, voor één week. Deze jongen is veel ruiger en agresiever dan Diana is. Er is maar één manier om van de vloek verlost te worden, namelijk door haar ware liefde te vinden.


    Two different families,One Big Target...[twilight ft. vampire diaries]
    Ja, de titel zegt het ongeveer zelf al een beetje.
    Het verhaal gaat over twee vampierenfamilies.
    De Cullens en de twee Salvator broertjes.
    Op een dag heeft Alice Cullen een visioen waarin ze ziet dat hun drie vijanden (James,Victoria en Laurent) gevraagd worden om de twee salvator broertjes te vermoorden door een prachtige vrouw. Alle drie stemmen ze in en in ruil daarvoor moet de vrouw hen ook helpen om de Cullens neer te halen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elements {Hogwarts}

    Alice Moors, in de ogen van andere leerlingen een gewone leerling. Maar Alice wist wel beter. Ze was alles behalve gewoon. Zij bezit de kracht over het element water. Dit is tot de dag van vandaag nog steeds een geheim voor iedereen. Ze oefent vaak alleen bij het meer en doet vaak onderzoek naar haar kracht. Er is niks over bekent, maar Alice is vast besloten waarom ze die kracht heeft gekregen. En alles zal sneller duidelijk worden dan ze denkt als dit jaar weer naar Hogwarts gaat.

    Er wordt duidelijk dat zij niet de enige is met de totale macht over een element. Ze leert 3 mensen kennen die hetzelfde hebben. Die zich hetzelfde voelen. Die niet weten wat hun te wachten staat. Die hier ook met niemand over gesproken hebben. Er groeit een hechte band tussen de 4 en ze zullen zich er bewust van worden dat ze elkaar meer dan ooit nodig hebben.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na