• Ik moet voor morgen een boek uit hebben, voor Nederlands en daar moeten we dan in de les een opdracht voor maken.
    Ik heb Vingers van Marsepein gekozen, van Rascha Peper. (Heeft iemand die eens gelezen? Zo ja, wat vond je ervan?)
    En ik ben op pagina 31 van de 216.(cat) Dus ik ben een beetje aan het stressen, want ik moet ook nog een heleboel leren voor die test morgen, hahaha.
    Dusse, wish me luck!(krul)
    Wie stresst hem ook?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Veel geluk!
    Hoelang had je om dat boek te lezen?


    Food.

    OHMYYORK schreef:
    Veel geluk!
    Hoelang had je om dat boek te lezen?

    Ik heb hem sinds vrijdag, maar aangezien ik het heel druk met andere dingen met school, had ik bijna geen tijd.
    En ik was/ben nog bezig in een ander boek, die ik écht niet kon wegleggen.. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vooral achter de computer blijven zitten dan :Y)

    Ik stress niet, maar door iemand flip ik 'em wel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet 3 boeken voor school lezen,een Nederlands, een Engels en een Duits boek. Ja ik stress hem een beetje aangezien het best moeilijk boeken zijn.

    Waarom ben je eigenlijk niet eerder begonnen,dan hoefde je nu niet te stressen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oh dat boek heb ik gelezen. Ik vond het wel een van de betere die ik moest lezen voor Nederlands :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Exercitus schreef:
    Ik moet 3 boeken voor school lezen,een Nederlands, een Engels en een Duits boek. Ja ik stress hem een beetje aangezien het best moeilijk boeken zijn.

    Waarom ben je eigenlijk niet eerder begonnen,dan hoefde je nu niet te stressen.

    Welke boeken moet je lezen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Welke boeken moet je lezen?

    Voor Nederlands: Pieter diens of hoe in de 19e eeuws de aanbieders van Aalst vochten tegen armoede en onrecht.(oud Vlaams deels uit 18e eeuw deels uit 20e eeuw)
    Voor Engels: Jane Eyre(oud engels uit de 18e eeuw)
    Voor Duits: Karen W(ik kan sowieso geen Duits)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Voor Nederlands: Pieter diens of hoe in de 19e eeuws de aanbieders van Aalst vochten tegen armoede en onrecht.(oud Vlaams deels uit 18e eeuw deels uit 20e eeuw)
    Voor Engels: Jane Eyre(oud engels uit de 18e eeuw)
    Voor Duits: Karen W(ik kan sowieso geen Duits)

    Kijk van die eerste gewoon de film :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Voor Nederlands: Pieter diens of hoe in de 19e eeuws de aanbieders van Aalst vochten tegen armoede en onrecht.(oud Vlaams deels uit 18e eeuw deels uit 20e eeuw)
    Voor Engels: Jane Eyre(oud engels uit de 18e eeuw)
    Voor Duits: Karen W(ik kan sowieso geen Duits)

    Die eerste ken ik niet, de tweede wel en ik vond hem goed, en de derde ken ik ook niet, maar Duits vind ik saai haha.
    Succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moet een werkstuk maken over het kubisme. Echt dood dood saai. en nu moet ik info zoeken over Picasso omdat de enige vent is die ik ken die kubisme had geschildert. Nouja, hij is saai. Stress heid.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Die eerste ken ik niet, de tweede wel en ik vond hem goed, en de derde ken ik ook niet, maar Duits vind ik saai haha.
    Succes ermee!

    Dank je jij ook.
    @Heatherfield
    Is van Pieter Deans een film?
    Gaat trouwens niet wand ik moet in de les lezen en een recensie er over schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 16:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Héél veel succes met lezen!
    & nee, ik stress niet, ik heb helemaal geen huiswerk voor morgen. 8D


    wth.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dank je jij ook.
    @Heatherfield
    Is van Pieter Deans een film?
    Gaat trouwens niet wand ik moet in de les lezen en een recensie er over schrijven.

    Ja er is sowieso een film van, want die heb ik vorig jaar bij geschiedenis gekeken :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Super succes!

    Ik had dat een keer, toen was ik er niet eens in begonnen. Maar bleek later dat bijna niemand in de klas het boek had gelezen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    "Dan had je maar eerder moeten beginnen >_>" zou mijn moeder zeggen :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.