KirstenSnaps schreef:
(...) Mijn eerste waren er gelijk 3 tegelijk hoor , dat boeit niets, zolang je maar zeker bent van je zaak. Zo snel vervagen tattoo's helemaal niet. Hangt ervan af of ze goed gezet zijn of niet. De kennis van tattoo's is sowieso er vooruit gegaan sinds de laatste jaren, dus het is niet meer zoals vroeger . En hij zit op je rug, dus je ziet hem niet.. Naja ze neemt hem voor zichzelf, mag ik toch voor nikki hopen, haha. Dus, als het voor haar speciaal is maakt het toch niet zo veel uit waar hij zit?
OT: Het is totaal niet mijn ding en ik vind hem ook niet zo super speciaal maar ik vind hem wel super schattig bij je. Hij past echt en ik ben blij voor je dat jij er zo blij mee bent. Wel minder dat hij zoveel pijn deed. Twee uur valt trouwens nog wel mee als je kijkt naar de grote hoor . Bloedde het hard of viel dat wel mee? En hoe gaat het nu met de pijn?
Ooh, weet je, dat hij nog nooit zulke vleugels had gezet? Meestal willen ze hele kleine of van die wijd uitstaande (en dat vind ik niet mooi) of hebben ze het op andere plekken.
Het bloedde eigenlijk niet eens zo erg
Gelukkig maar. En nu valt het wel mee. Het slapen is alleen irritant.
Your make-up is terrible