• Mijn allereerste tattoo!
    Ik ben er echt superblij mee! Het duurde ongeveer 2 uur en deed wel erg veel pijn en dat zeg ik wel eerlijk. Vooral de bovenkant en langs mijn schouderblad. Het schaduwen voelde ik gelukkig amper meer. En nu doet het ook nog pijn, het is moeilijk zitten en slapen x'D
    Maaaar het is het allemaal waard. Ik vind hem echt prachtig.
    Wat vinden jullie?


    Your make-up is terrible

    Jij hebt lef!
    Ik vind hem wel mooi, ben blij dat je er zo tevreden mee bent!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Trouwens. (':
    Ik weet niet of je nog eens naar de EFF gaat, maar als je dat doet, en je maakt je outfit zelf, kan je misschien als Elf gaan en dan een lage rug nemen zodat je je vleugels ziet._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    Trouwens. (':
    Ik weet niet of je nog eens naar de EFF gaat, maar als je dat doet, en je maakt je outfit zelf, kan je misschien als Elf gaan en dan een lage rug nemen zodat je je vleugels ziet._O_


    Haha, zoiets zeiden mijn ouders ook al, alleen dan als engeltje. Ghaha.
    Maar ik ga wel, weet nog niet af wat.


    Your make-up is terrible

    k had ze iets anders verwacht, maar ze zijn wel leuk geworden ^^

    nadeel is waarschijnlijk alleen dat je telkens iemand moet vragen om m in te smeren:P

    Misschien is het echt heel erg gemeen en stom van mij om te zeggen, maar ik vind em niet mooi...


    "Let them eat cake!"

    Hel schreef:
    k had ze iets anders verwacht, maar ze zijn wel leuk geworden ^^

    nadeel is waarschijnlijk alleen dat je telkens iemand moet vragen om m in te smeren:P


    Ja haha x'D Dat is vervelend. Mijn vriend deed het dit weekend maar hij is ook weer naar huis. Nu moet mijn moeder het 's morgens en 's avonds doen, maar ik weet nog niet wie overdag. Ik ga maar 2 dagen in de week naar school.


    Your make-up is terrible

    Jezus wat gaaaaf! :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja haha x'D Dat is vervelend. Mijn vriend deed het dit weekend maar hij is ook weer naar huis. Nu moet mijn moeder het 's morgens en 's avonds doen, maar ik weet nog niet wie overdag. Ik ga maar 2 dagen in de week naar school.


    whehe zelf smeren gaat ook aardig onhandig worden en er dom uitzien :') misschien een vriendin op school (de dagen dat je op school bent dan)?

    Ik zou dat nooit durven laten zetten, maar ik vind hem wel heel mooi :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    best wel cool xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Hij is naar mijn smaak iets te groot, maar wel errug mooi <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Communist schreef:
    Niet echt mijn stijl. Maar mooi!


    Olive

    vette shit ouwe

    bij mij zelf staat die niet denk ik

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 23:29 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Slime schreef:
    Wauwauwauwauwauw :9~

    Springfield schreef:
    Wow, de eerste en meteen zo'n grote.
    Meh, ik zou het nooit willen! Hoe ouder je wordt, hoe meer 'ie vervaagt, hoe lelijker 'ie wordt.
    En hij is op je rug, je ziet 'm niet, dus zelf heb je d'r niets aan.
    Anyway, genoeg gepreekt! :'D
    Het is wel erg knap en ook erg knap dat je het gedurft hebt. ^^
    Mijn eerste waren er gelijk 3 tegelijk hoor :Y), dat boeit niets, zolang je maar zeker bent van je zaak. Zo snel vervagen tattoo's helemaal niet. Hangt ervan af of ze goed gezet zijn of niet. De kennis van tattoo's is sowieso er vooruit gegaan sinds de laatste jaren, dus het is niet meer zoals vroeger (krul). En hij zit op je rug, dus je ziet hem niet.. Naja ze neemt hem voor zichzelf, mag ik toch voor nikki hopen, haha. Dus, als het voor haar speciaal is maakt het toch niet zo veel uit waar hij zit? :Y)

    OT: Het is totaal niet mijn ding en ik vind hem ook niet zo super speciaal maar ik vind hem wel super schattig bij je. Hij past echt en ik ben blij voor je dat jij er zo blij mee bent. Wel minder dat hij zoveel pijn deed. Twee uur valt trouwens nog wel mee als je kijkt naar de grote hoor :Y)(nerd). Bloedde het hard of viel dat wel mee? En hoe gaat het nu met de pijn?


    Wie du mir, so ich dir.