• Dat ben ik dus niet .. Het schooljaar begon allemaal heel mooi. Een 10 op frans OH en een 9.2 op Engels proefwerk. En toen had ik nog een magere 6.5 op geschiedenis.. en verder? Een 5.5 op bio, een 4.8 op ak -met geldige reden, dat wel- en een 2 op wiskunde.. Hebben jullie ook van die mooie cijfers? Of zijn jullie allemaal gewoon wél heel slim :nerd:


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik heb alleen nog maar twee buizen, een voor Engels en een voor Chemie.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijn zusje -omg- heeft drie van de vijf toetsen onvoldoende, ze is brugger, en nu gaat mijn moeder morgen met haar mentor praten ö Dat vind ik best wel zielig voor d'r..
    En godzijdank, er zijn meer mensen met slechte cijfers mwahaha. En dikke nerds (cat) -geintje :"D-


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik heb tot nu toe alleen maar zevens gehad -zonder te leren, had geen tijd- en ik heb nu ook een PW ec gemaakt -zonder te leren- wat best makkelijk was. Dus tot nu toe gaat het zeer goed(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het gaat redelijk, minder dan vorig jaar omdat ik geen zin heb om te leren.
    Het enige waar ik echt hard van baal is een 6,6 voor wiskunde, en een 5,9 voor Natuurkunde.

    En dat zijn eigenlijk twee van de weinige vakken waar ik het echt goed wil doen, omdat ik dat in mijn profiel wil...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mijn laagste gemiddeld is een 7.1 voor Frans en mijn hoogste gemiddeld is een 10 voor Duits :Y)
    maar ik sta gelukkig geen onvoldoendes..

    mm ik voel me een dikke nerd (nerd)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:16 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent