• Ja altijd leuk als je met 2 projecten van school bezig bent en er ergernissen ontstaan. Een 'vriendin' vat alles persoonlijk op wat een groepsgenoot en ik tegen haar zeggen qua feedback. Dit vat zij te persoonlijk op, en na verontschuldigende mailtjes dat ik soms aanvallende mails kan sturen durft ze nog in discussie te gaan met ons.
    Nou dit lijdt bij mij tot een grote ergernis dat we hebben besloten dat we het andere project met zijn 2en verder gaan doen.

    Wie heeft ook weleens iets dergelijks meegemaakt? en wat heb je in die situatie toen gedaan?



    edit: Oké vandaag, of eigenlijk gister, hebben die vriendin besloten om die andere 'vriendin' uit het andere project te zetten, omdat het gewoon niet werkt en we bang zijn dat de onderlinge spanningen dusdanig ver op zullen lopen dat we nooit meer normaal tegen elkaar kunnen doen.

    Dat andere project waren we nog niet mee begonnen, omdat het aansluit en gecombineerd kan worden met het andere project.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 20:11 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik deed altijd mijn projecten ook samen met mijn vriendin. Alleen was ik degene die alles op het laatste moment maar kon gaan doen. Toen ik haar een paar keer gevraagd had om eens bij me langs te komen om verder te gaan had ze geen zin meer. Toen heb ik gewoon flauw gedaan en naar mijn leraar gegaan hij zei dat ik de helft van mijn project moest inleveren zodat ik in ieder geval een cijfer kon krijgen


    Everything is worse without music.

    Hmm. Ik denk dat jullie het eindresultaat van het project voorop moeten stellen en alles moeten bijleggen. En dan kan je na het project eventueel nog napraten over wat er gebeurd is.


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Hmm. Ik denk dat jullie het eindresultaat van het project voorop moeten stellen en alles moeten bijleggen. En dan kan je na het project eventueel nog napraten over wat er gebeurd is.

    We zetten het eindresultaat ook voorop, we overleggen goed. We zorgen ervoor dat het verslag één geheel wordt --> met tegenstribbelen van haar, ze vindt het niet oké dat we elkaar stukken verbeteren en suggesties doen zodat het één geheel vormt want dan is het haar stuk niet meer..

    Maar het is al vanaf week 1 mis.. Alles wat we mailen en overleggen face tot face, vat ze persoonlijk op en wanneer je je verontschuldigt tegen haar over 'jouw gedrag' gaat ze er weer op in om jou weer de schuld te geven.
    Dus de emmer is nu bij beiden overgelopen en we hebben net besloten dat het andere project met zijn tweeën wordt gedaan, omdat het niet werkt als zij niet open staat voor voorstellen en suggesties en overal een heisa over maakt.


    La credenza è una medicina contro il timore