• Dat ben ik dus niet .. Het schooljaar begon allemaal heel mooi. Een 10 op frans OH en een 9.2 op Engels proefwerk. En toen had ik nog een magere 6.5 op geschiedenis.. en verder? Een 5.5 op bio, een 4.8 op ak -met geldige reden, dat wel- en een 2 op wiskunde.. Hebben jullie ook van die mooie cijfers? Of zijn jullie allemaal gewoon wél heel slim :nerd:


    You can agree with me or you can be wrong

    al veel toetsen gehaad ik staa alles boven de 6 :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    M'n cijfers vallen wel mee, behalve die 5,8 en 5,3 voor Natuurkunde :'D

    twinfucks schreef:
    Van de 12 toetsen heb ik inmiddels al 7 onvoldoendes c:
    perfect begin, vind je ook niet?


    Ik van de zes 2 onvoldoendes en 1 halve voldoende (de 5.5 dan xd) Laten we het vieren, (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    5 op wiskunde en een 7 op economie, en ik moet nog 7 cijfers terug krijgen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Alleen een 4 op verzorging, verder voldoendes. ;')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eh, ik heb geen cijfers meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik stond vorig jaar, aan het einde van het schooljaar, een 8,3 gemiddeld. (nerd)


    wth.

    Ik heb alleen nog maar voldoendes gehaald, haha. Gelukkig maar, want wat ik dit jaar doe, gaat mee naar mijn examens volgend jaar, dus ik hoop dat ik dat wel volhou :')


    To live would be an awfully big adventure

    een 8 voor nederlands en een 7,8 voor bio... maar voor frans een onv denk 'k


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    heb 2 9's en een 10 voor Frans. 9,5 en 10 voor Duits. 8 voor NL 8,8 voor Engels :$


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn laagste punt tot nu toe is een 5.5...
    Maar geloof me.. Daar houdt het niet op :Y)


    Fat chance.

    Heb echt hele slechte punten tot nu toe en heb volgende week rapport... :')

    Het is gewoon zo moeilijk dit jaar, mijn school wil altijd een hoger niveau halen dan andere scholen en dat kan ik gewoon niet aan, haha. Met Economie hebben we dan ook nog eens een nieuw boek en m'n leerkracht kan er zelfs niet werken, dus is het niet echt verbazingwekkend dat ik na een maand nog steeds niet weet met wat we bezig zijn. :'D

    een 10 voor Duits :')
    Verder heb ik nog geen cijfers ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Duits; 2
    engels; 8
    wiskunde; 7 + 7,6
    economie; 6,2

    blurgh. ;D Vorige 2 jaren begon ik telkens met een 10. ;D


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Een 7.5 voor een leestekst Engels, en een 5.3 voor een luistertoets Engels. Maar die tellen niet mee :')

    Dus ik heb eigenlijk nog geen cijfers gehaald
    :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.