• Misschien hebben jullie het al gelezen op hotmail, maar hier is het filmpje wat alles uitlegt.
    Taliban wilt Nederland lesje leren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, en bedankt, Wilders. Laat dit kabinet maar snel vallen, dan weet heel nederland dat Wilders niet gaat lukken, en dan heeft de Taliban ook geen reden meer om ons aan te vallen. :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Alsof een aanslag helpt tegen het beeld van de Islam? Dat wordt dan alleen nog maar meer slechter :')

    Die logica ontbreekt mij, maar oke :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Spero schreef:
    Wilders brengt onze bevolking in gevaar (krul)

    Dat is niet alleen Wilders hoor.
    Het is voornamelijk hun eigen schuld.
    Ik zeg niet álle moslims, maaar vaak is het wel dat de moslims het gedaan hebben.
    Ik werd er btw wel een beetje bang van.. Vooral omdat wij niet de enige zijn met zogenaamde 'anti-moslim' maatregelen. En ik was juist zo blij met het nieuwe kabinet o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg.
    Sneu gewoon, altijd met dat kud geweld. ><"


    Alleen maar tranen van geluk

    -out-


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    mwha dat hebben ze ook al tegen België gezegt
    Zit er maar niet over in ^^
    Ik heb er nooit iets van gemerkt :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ja hoor we gaan ff de wed aan passen als ze een aanslag plegen. dus nie !!!!! ze zeggen dat we slecht denken over de moslims -echt waar als ze een aanslag plegen helpen ze de moslims nie- als we slecht denken over moslims kopt dat door die zelfmoord moslims. eigelijk een beetje hun schuld

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 16:33 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor