• Ik heb zojuist ontharingsmousse van de kruidvat gekocht omdat ik dat ook eens wou proberen.
    Maar die uitleg is echt übervaag.
    Dus... iemand een goede uitleg over hoe je dat moet gebruiken etc.?(A)

    Dat moet je toch gewoon opsmeren en 3 minuten ofzo laten zitten en dan eraf wassen met een sponsje of soort van mesje met wat water? At least dat was bij die ene die ik ooit eens heb gehad zo


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Dat moet je toch gewoon opsmeren en 3 minuten ofzo laten zitten en dan eraf wassen met een sponsje of soort van mesje met wat water? At least dat was bij die ene die ik ooit eens heb gehad zo

    Oke... maar maakt het uit waarmee je het weghaalt? Ik bedoel maakt het uit welk sponsje o.i.d?

    Het maakt niet uit welk sponsje


    You're the only one I wish I could forget

    Teenaged schreef:
    Het maakt niet uit welk sponsje

    Alright ;D

    Roadie schreef:
    Dat moet je toch gewoon opsmeren en 3 minuten ofzo laten zitten en dan eraf wassen met een sponsje of soort van mesje met wat water? At least dat was bij die ene die ik ooit eens heb gehad zo

    Die heb ik ook,ik vind het zeer handig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Celestial schreef:
    (...)
    Oke... maar maakt het uit waarmee je het weghaalt? Ik bedoel maakt het uit welk sponsje o.i.d?


    Als het goed is zit er een sponsje of een soort mesje bij, die kan je gewoon gebruiken, maakt volgens mij met sponsje niks uit welke kant :P


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Als het goed is zit er een sponsje of een soort mesje bij, die kan je gewoon gebruiken, maakt volgens mij met sponsje niks uit welke kant :P

    Er zat niks bij ^^'
    Maar volgens mij heb ik nog wel wat spullen in de badkamer liggen. (:

    Roadie schreef:
    (...)

    Als het goed is zit er een sponsje of een soort mesje bij, die kan je gewoon gebruiken, maakt volgens mij met sponsje niks uit welke kant :P

    Oh, ik las al ergens dat het gewoon met water kan en er geen sponsje oid nodig is.
    Toch bedankt!

    Celestial schreef:
    (...)
    Oke... maar maakt het uit waarmee je het weghaalt? Ik bedoel maakt het uit welk sponsje o.i.d?

    Heb je er normaal geen sponsje bijgekregen ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Wounded schreef:
    (...)
    Heb je er normaal geen sponsje bijgekregen ? (:

    Zie mijn reactie hierboven ^^