• Met 'ze' bedoel ik mijn lerares Duits. Op vrijdag voelde mijn lerares (Jerphie noemen we d'r) zich blijkbaar niet zo lekker, want ze had zichzelf ziek gemeld.
    Dus op maandag; was ze eerst een beetje wankelend aan het lopen, en was ze er niet helemaal bij met haar hoofd. Dus tijdens het strafuur, begon ze heel raar te bewegen, en is toen op een stoel gaan zitten. Ze zakte van de stoel af, en begon een beetje spastisch te bewegen. Een meisje heeft een paar leraren gehaald, die heel snel 112 hebben gebeld. Blijkt dus dat ze een beroerte heeft gekregen, en dus (gemeld door het ziekenhuis) op sterven lag. Nu ligt ze niet meer op sterven, maar we weten nog niet precies hoe het allemaal zit.
    Ik voel me hier best wel door aangetrokken, aangezien mijn moeder ook een beroerte heeft gehad, en nog steeds niet hersteld is.
    Ik denk dat Jerphie ook geen les meer gaat geven, wat ik ergens wel jammer vind, ookal was ze onwijs streng, maar ze was wel aardig, en maakte grapjes. En iedereen van mijn school is hier helemaal ge-wowt door, en ik hoop dat ze eigenlijk snel beter wordt xd.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 22:40 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    O_O
    Dat is echt best wel erg!

    Veel beterschap aan Jerphie!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wow, da's even schrikken dude O.O Ik zou volgens mij echt iets hebben van wtf zou dat hier gebeuren.


    s[he] be[lie]ve[d]

    O.o k zou denk ik half panisch rondjes gaan renne..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Oei, een beroerte is inderdaad heftig. Ik heb het zowel in mijn familie meegemaakt als met mijn vaders bazin.
    Die laatste is er nog redelijk af gekomen, mijn tante alleen niet. Die kan amper praten of dingen doen, terwijl zij eerst een hoge positie had in de politieke wereld en meeging met reizen van het ministerie naar Japan e.d. :/
    Heel heftig hoe dat je leven veranderd.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    creapy O.O


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij hebben ook zo'n leraar op school, die valt zomaar flauw tijdens lessen en heeft al een keer een beroerte gehad.

    Ik hoop dat je lerares later nog les kan geven

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 16:42 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Warfarer schreef:
    O_O
    Dat is echt best wel erg!

    Veel beterschap aan Jerphie!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hopelijk komt ze erboven op! Sterkte.

    Wow.. ik zie mijn Duitse lerares al zo doen.. o-o
    Sterkte <3


    You can agree with me or you can be wrong

    Beterschap aan je lerares!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Mijn mentor had een zo'n aanval voor de klas.
    Sterkte.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 17:09 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    o god das echt erg.
    beterscha aan je lerares.

    bij mij was het tijdens de musical van groep 8, das al een tijdje geleden maargoed...

    toen deden we voor de kleuters alleen de liedjes en bij het eindliet viel er een vriendin van mij zo van het podium af. ze was flauwgevallen en was naar beneden gevallen, al die kleuters dachten dat dat erbij hoorde maar dat was niet zo. ze had 4 tanden tegelijk moeten laten trekken en was daardoor van de pijn flauwgevallen.
    dat was ook zo eng


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Warfarer schreef:
    O_O
    Dat is echt best wel erg!

    Veel beterschap aan Jerphie!

    Oh gosh wat zielig! Sterkte (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heel veel Beterschap aan Jerphie!
    (flower)


    Read My Story, O, It's for 12+ So ya Know, (Or 14+)