• Nou ik vraag me eigenlijk af..Wie op Q. wel een iets heeft gestolen

    Ik doe het namelijk best wel vaak -Shame- Maar ben nog nooit aangehouden door de politie


    Je mpp moeder swaa

    Exercitus schreef:
    (...)
    Gelukkig bestaat er ook nog zo iets als sparen.

    Als je geen geld hebt kan je niet sparen ; )


    None but ourselves can free our minds.

    Pinup schreef:
    Wat ik schijnheilig vind is dat ik nu plotseling weet ik veel mensen over me heen krijg omwille van het feit dat ik mijn mening gegeven heb. Die overigens lang niet zo heftig was als er op gereageerd word. En laat het hele gedoe verder ook maar, ik heb hier hélemaal geen zin meer in. Zo te zien ben ik toch ineens de boogieman omdat ik mijn mening durf te verwoorden, die lang niet zo aanvallend bedoelt is als mensen schijnen te verwachten van mij. -.-

    Zoals gezegd, het valt me echt vies tegen dat mensen zo te zien maar heel weinig kunnen hebben als het even niet in het straatje valt, bah.
    Ik snap wat je bedoelt jammergenoeg :/ ja, hier op q dan.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 17:25 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe dat wel eens.


    We'll never be as young as we are tonight

    Nog nooit iets gestolen :O

    Nee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Als je geen geld hebt kan je niet sparen ; )

    Je kan me niet wijs maken dat je helemaal geen geld krijg,ook niet als je het vraag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Je kan me niet wijs maken dat je helemaal geen geld krijg,ook niet als je het vraag.

    Ik had het niet over mij haha ;d maar bij sommige mensen is dat zo idunno
    Nee, ik heb in het tweede middelbaar veel gestolen, omdat ik mijn geld altijd direct uitgaf, dus had ik daarna nooit geld & moest -allejaa, niet moeten, maar je snapt wel xd- ik het stelen. : )
    Maar tegenwoordig betaal ik voor alles.


    None but ourselves can free our minds.

    Actors schreef:
    Ik doe dat wel eens.


    Edit: Geen grote dingen hoor. Maar ik heb zo'n vriendin die dat doet - ik weet het, eigenlijk is ze maar een slechte invloed, maarkom - en zij doet wel vaker. Als ik dan eens met haar ga winkelen, dan stelen we weleens oorbellen ofzo. Maar het blijft bij juwelen of andere goedkope spulletjes, hoor. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 17:49 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben er trots op dat ik nog niet eens een snoepje heb gestolen.


    Let the Night embrace you

    DECIBELLE schreef:
    Ik haha.

    nope


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wel eens gedaan, alleen maar om te kijken hoe het voelt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Edit: Geen grote dingen hoor. Maar ik heb zo'n vriendin die dat doet - ik weet het, eigenlijk is ze maar een slechte invloed, maarkom - en zij doet wel vaker. Als ik dan eens met haar ga winkelen, dan stelen we weleens oorbellen ofzo. Maar het blijft bij juwelen of andere goedkope spulletjes, hoor. (:

    Ja ik ook hoor. Alleen maar juwelen van 5 euro die toch meteen stuk zijn. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    nope


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Een snoepje bij de Kruidvat (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.