• Ik heb geen Itunes, en zowiezo snapte ikd at progamma al niet. Maar ik wil graag nieuwe muziek op mijn ipod want dit is nog muziek van drie jaar geleden zeg maar. En dat luister ik allemaal niet meer. Maar hoe zet ik liedjes op mijn ipod? Zonder itunes te gebruiken dus.

    En weet iemand een progamma waar ik mee kan downloaden?


    P.s Limewire ken ik, maar mijn laptop kon daar vorige keer niet zo goed tegen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 17:20 ]

    Volgens mij kun je niet zonder Itunes liedjes/bestanden op je Ipod zetten. Misschien Itunes opnieuw downloaden? En voor dat probleem met Limewire, probeer anders eens Bearshare. (:

    Edit: Ik wil je anders best wel uitleggen hoe Itunes werkt. Sorry, ik las de eerste keer even verkeerd. ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 17:22 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zonder iTunes kan het niet.

    Idd, je moet Itunes gebruiken. En Itunes zit heel simpel in elkaar hoor. Elk programma is in het begin een beetje ingewikkeld :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Je kan het ook zonder Itunes doen. Ik deed het altijd met Winamp.


    "I shut my eyes in order to see.'

    uhm oki ik zal es kijken maar ik snap nog altijd niet hoe het werkt want als er dan staat muziek importeren ofzo dan wil die neit en ik wert er helemaal gek van omdat die da niet dee d:'D

    xMichi schreef:
    uhm oki ik zal es kijken maar ik snap nog altijd niet hoe het werkt want als er dan staat muziek importeren ofzo dan wil die neit en ik wert er helemaal gek van omdat die da niet dee d:'D

    Je moet de bestanden die je erin wilt hebben selecteren en in iTunes slepen.

    Na een tijdje ga je iTunes wel snappen hoor. Zo moeilijk is het allemaal niet :')


    Never run out of reasons to smile...

    hmmzzzz nu hyeb ik het opneiuw gedownload staat er 'je hebt nog niet de blablabla 7.7 ga naar www.itunes.com/nl en download de nieuwe versie... en dan doe ik dat en dan download die niks ><'

    ILOVENAOM schreef:
    Zonder iTunes kan het niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.