• Nou ik vraag me eigenlijk af..Wie op Q. wel een iets heeft gestolen

    Ik doe het namelijk best wel vaak -Shame- Maar ben nog nooit aangehouden door de politie


    Je mpp moeder swaa

    Ik snap dat je kwaad bent, maar ik had het niet voorzien op jou persoonlijk. Zoals ik al gezegd had. En volgens mij, als er al mensen op reageren vatten ze het niet persoonlijk op en zo wel? Dan betekent dat enkel dat zij geconfronteerd worden in hun zelfbeeld en dat is niets anders als een glasharde overduidelijke 'ga aan je eigen ontwikkeling werken'. Daar moet je niet van wakker liggen, als mensen om die reden kwaad worden.

    Ik bedoelde het echt niet verkeerd, en nogmaals sorry als ik je gekwetst heb.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb nog nooit iets gestolen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Volgens mij loopt dit uit op een conflict?


    Je mpp moeder swaa

    Anders kan er wel een slotje op


    Je mpp moeder swaa

    Nee, en hoewel ik niet echt de braafste persoon ben was ik dat ook niet echt van plan.

    KirstenSnaps schreef:
    Uhm, vroeger bij de kruidvat stak ik wel eens stiekem een snoepje in mijn mond, maar dat was het dan ook, maar dat is eigenlijk ook gewoon stelen :Y).

    Same here.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb nog nooit iets gestolen. ik was wel een keer met iemand die dat ging doen. ze wou ook iets voor mij halen maar ik ben gewoon weg gegaan. de rest van de dag had ik ruzie met hun, alleen omdat ik er niet mee eens was.


    Everything is worse without music.

    Ik heb nog nooit wat gestolen en ik ga het ook niet doen ook. Ik vind het zo stam/dom als mensen stelen, er is geen goede reden om te stelen(behalve als je niks te eten heb maar dat hoef in Nederland niet zo te zijn0.
    Het slaat ook eigenlijk nergens op om te stelen,betalen gewoon.
    Sorry als dit gemeen over komt maar zo denk ik er nu eenmaal over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik, ik ben er inmiddels tegenover iedereen al eerlijk voor uitgekomen, dus hier doe ik dat ook gewoon. Ik heb er echt spijt van, maar ik had foute vrienden vroeger. Door privé omstandigheden ben ik ook gaan stelen, roken e.d. Maar de rest vind ik te privé.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik probeer op dit moment iemands hart te stelen ;)

    xD Maar over het algemeen... Ik heb vroeger wel eens toen ik een jaar of 7 was bij de kruitvat de snoep bakken geplundert en alles in mijn zak gestoken xD Ik heb er nu nog spijt van :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Één keer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Snoepjes bij de Kruidvat, maar daar blijft 't ook bij :') Ik vind 't behoorlijk dom en asociaal als je steelt. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Schmink & die dingen wel.


    None but ourselves can free our minds.

    Pinup schreef:
    (...)

    Wat een redenering zeg... Dan ben ik maar wat blij dat ik geen engel ben en niet zo hoef te denken.

    Ik ben het eigenlijk met je eens. Je moet niet iedereen zo veralgemenen, sommige mensen zijn misschien niet zo rijk. Of zijn altijd blut. Die winkels gaan er niet aan dood hoor!


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik ben het eigenlijk met je eens. Je moet niet iedereen zo veralgemenen, sommige mensen zijn misschien niet zo rijk. Of zijn altijd blut. Die winkels gaan er niet aan dood hoor!

    Gelukkig bestaat er ook nog zo iets als sparen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall