• Nou ik vraag me eigenlijk af..Wie op Q. wel een iets heeft gestolen

    Ik doe het namelijk best wel vaak -Shame- Maar ben nog nooit aangehouden door de politie


    Je mpp moeder swaa

    Ik. Maar hoe of wat gaat verder niemand hier wat aan.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Springfield schreef:
    Nee, ben een engel. :')
    En ben daar wel trots op. Ik bedoel, als je gaat stelen maakt het je niet stoerder, integendeel, het maakt je juist laffer en zieliger!

    Dank je, liefje. :9~
    Nou ja, het behoort nu tot mijn verleden. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Springfield schreef:
    Nee, ben een engel. :')
    En ben daar wel trots op. Ik bedoel, als je gaat stelen maakt het je niet stoerder, integendeel, het maakt je juist laffer en zieliger!

    Dat ligt er ook maar aan waarvoor je steelt, hè.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Springfield schreef:
    Nee, ben een engel. :')
    En ben daar wel trots op. Ik bedoel, als je gaat stelen maakt het je niet stoerder, integendeel, het maakt je juist laffer en zieliger!


    Wat een redenering zeg... Dan ben ik maar wat blij dat ik geen engel ben en niet zo hoef te denken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Wat een redenering zeg... Dan ben ik maar wat blij dat ik geen engel ben en niet zo hoef te denken.

    Haha dat vond ik even grappig :')


    s[he] be[lie]ve[d]

    Pinup schreef:
    (...)

    Wat een redenering zeg... Dan ben ik maar wat blij dat ik geen engel ben en niet zo hoef te denken.

    Omg doe een even normaal, zeg! --'
    Het is ook maar een mening hoor. Ik bedoel dan ook weer niet dat je laf en zielig bent als je eens een appel of een snoepje steelt maar kleding of een album. Dus val me niet zo aan en kalmeer! Djeezes!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Omg doe een even normaal, zeg! --'
    Het is ook maar een mening hoor. Ik bedoel dan ook weer niet dat je laf en zielig bent als je eens een appel of een snoepje steelt maar kleding of een album. Dus val me niet zo aan en kalmeer! Djeezes!


    Ik ben hartstikke kalm mevrouw engel, maak je maar geen zorgen.
    Ik blijf echter wel bij míjn mening dat ik dat een belabberde redenering vind, omdat er vaak genoeg meer achter zit dan men denkt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Uhm, vroeger bij de kruidvat stak ik wel eens stiekem een snoepje in mijn mond, maar dat was het dan ook, maar dat is eigenlijk ook gewoon stelen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Pinup schreef:
    (...)

    Ik ben hartstikke kalm mevrouw engel, maak je maar geen zorgen.
    Ik blijf echter wel bij míjn mening dat ik dat een belabberde redenering vind, omdat er vaak genoeg meer achter zit dan men denkt.

    Noem me niet zo, 't is belachelijk! --' tggg!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    en nu ga ik slape want deze dag was KLOTE! f*ck@#"&...

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 0:55 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Noem me niet zo, 't is belachelijk! --' tggg!


    Ik quote alleen je eigen woorden. Jij vind jezelf toch een engel?
    Prima hoor. Dat is ook wel te zien ook als je zo weinig kunt hebben wanneer een ander zijn of haar mening geeft.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ben is lief tegen elkaar x.x Ruzie maken en katten is nergens voor nodig (cat) Laat dat maar aan de echte bitches over :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Goddamned, nu ben ik er écht ziek van! Ja, waarschuw me maar of doe wat je maar wilt maar hou alsjeblieft verdomme op met dat schijnheilige gedrag!
    Omdat ik mijn mening heb gegeven en iemand daardoor op zijn teentjes getrapt is moet ik maar mijn mond houden? Wat een onzin zeg!
    Bah, Quizlet begint me echt meer en meer tegen te vallen! ><


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vraag alleen maar of jullie geen ruzie willen maken? Ik spreek jullie niet aan als mod, maar als user. Ik vind het gewoon vervelend als ik zie hoe twee mensen, die normaal gezien dacht ik wel overeen konden komen, nu zo tegen elkaar doen.

    Ik schijnheilig? Danku vriendelijk mevrouw. Ik ben enkel eerlijk en ik vind het zonde en bovenal niet nodig dat mensen ruzie maken. Zo ben ik gewoon als persoon, prima als jij dat onder schijnheilig verstaat.

    En sorry als ik je op een persoonlijk stuk (schijnbaar) heb aangevallen. Ik
    bedoelde het gewoon goed, zonder bijbedoelingen.

    Sorry.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat ik schijnheilig vind is dat ik nu plotseling weet ik veel mensen over me heen krijg omwille van het feit dat ik mijn mening gegeven heb. Die overigens lang niet zo heftig was als er op gereageerd word. En laat het hele gedoe verder ook maar, ik heb hier hélemaal geen zin meer in. Zo te zien ben ik toch ineens de boogieman omdat ik mijn mening durf te verwoorden, die lang niet zo aanvallend bedoelt is als mensen schijnen te verwachten van mij. -.-

    Zoals gezegd, het valt me echt vies tegen dat mensen zo te zien maar heel weinig kunnen hebben als het even niet in het straatje valt, bah.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell