• Wat zijn nou je plannen voor later? Wil je reizen, een familie, je beroep, alles! 8D


    Ik wil het liefst de wereld rond. Ik wil naar landen en een actief leven hebben, veel weg zijn enzo. Ik wil Finland (Nee, niet alleen om hun. Het is gewoon een vetmooi land), Zweden, tour door America, Canada, Spanje, Italië en misschien meer zien.
    Voor beroep wil ik tattoo artist worden of helpen aan games designen bv bij Naughty Dog. Sketches maken voor personages of gebieden.
    Een familie stichten: idk. Ik wil wél een vriendje :9~ Maar ik heb het niet zo op kinderen krijgen en trouwen. Het liefst wil ik gewoon samen blijven zonder te trouwen.

    Maar dat zie ik later allemaal wel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    @ReadMe

    yup, Sem en Mehri zijn gek haha.
    Ja, ik wil er ook echt graag heen. Wat er te doen valt? uh volgens mij zijn daar gewoon vetveel fesivals die gratis zijn met goeie metalbandjes. En het is een mooi landschap. Ben vooral ook benieuwd hoe het is als het de hele dag donker is, of licht. (zomer/winter periode) En stiekem de Dudesons opzoeken ;x

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 19:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    @ReadMe

    yup, Sem en Mehri zijn gek haha.
    Ja, ik wil er ook echt graag heen. Wat er te doen valt? uh volgens mij zijn daar gewoon vetveel fesivals die gratis zijn met goeie metalbandjes. En het is een mooi landschap. Ben vooral ook benieuwd hoe het is als het de hele dag donker is, of licht. (zomer/winter periode) En stiekem de Dudesons opzoeken ;x

    Dan moet je wel in Amerika zijn, want ze zijn nu Amerika he :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dan moet je wel in Amerika zijn, want ze zijn nu Amerika he :'D
    neu, ze zijn allang terug in Finland.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil véél plaatsen zien en zo veel mogelijk talen leren spreken. Ik wil een beroemde modeontwerpster worden of een eigen parfum boetiekje beginen. Mara daarvoor ga ik iets doen waarvoor je de wereld over kan reizen of gewoon zorgen dat de ouders van mijn vriendje heel rijk zijn *wenkbrauwwiebel*xD En ooit ga ik trouwen met mijn vriendje die ooit mijn beste vriend is geweest -dat lijkt me zooo romantisch ook al heb ik momenteel geen beste vriend- en als ik bejaard ben, rond de 3o, adopteer ik één kindje of een tweeling zodat ze zicht niet eenzaam voelen:Y)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Kikkeli schreef:
    @ReadMe

    yup, Sem en Mehri zijn gek haha.
    Ja, ik wil er ook echt graag heen. Wat er te doen valt? uh volgens mij zijn daar gewoon vetveel fesivals die gratis zijn met goeie metalbandjes. En het is een mooi landschap. Ben vooral ook benieuwd hoe het is als het de hele dag donker is, of licht. (zomer/winter periode) En stiekem de Dudesons opzoeken ;x


    Gaaaaf, gratis festivals met goeie metalbands? DAMNIT I GO WITH U NO MATTER WHAT! hm, ik zou zo graag uniklubi eens live willen horen(A)


    itkee turhaan

    Qua beroep wil ik gewoon leidster worden op een kinderopvang (krul)
    Geen idee of ik wil trouwen, zie ik dan wel weer. Maar ik wil natuurlijk wel een vriend hebben dat een blijvertje is (nerd) Ik wil wél kinderen en het liefst zo snel mogelijk _O_


    -

    Studeren in het buitenland. Daarna of daarvoor reizen, ik denk ernaa. Dan wil ik een boek schrijven en bedenken wat ik als volgende ga doen.
    Ik wil veel rare dingen doen, een lieve man vinden en dan ooit met die man trouwen en kids ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil later na mijn school eerst naar Amerika verhuizen. Dan wil ik daar gaan werken. Als beroep wil ik daar 3D Tekenfilmster worden. En daar wil ik leren 3D tekenfilms maken. (Denk eens aan, Kung fu panda, Monster vs aliens, Madagascar, etc) :9~. Ik wil dan bij Dreamworks, of Pixar werken:Y). Later als ik mijn doel heb bereikt wil ik weer terug naar Nederland. En dan wil ik later een hele lieve man ;D. Samen kinderen krijgen enzo. En dan wil ik mijn tekenfilms ooit eens naar mijn kinderen laten zien, en mijn verleden vertellen en zo. (cat)

    P.S Mens ik ga hetzelfde signature als die van jou doen, die is lauw :9~

    EDIT: Lolll, hij is al weg ;(

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:09 ]

    Elphaba schreef:
    Studeren in het buitenland. Daarna of daarvoor reizen, ik denk ernaa. Dan wil ik een boek schrijven en bedenken wat ik als volgende ga doen.
    Ik wil veel rare dingen doen, een lieve man vinden en dan ooit met die man trouwen en kids ;D
    Dat klinkt best wel verkeerd eigenlijk. :'D


    Only losers can act the way you do

    Luigi schreef:
    Ik wil later na mijn school eerst naar Amerika verhuizen. Dan wil ik daar gaan werken. Als beroep wil ik daar 3D Tekenfilmster worden. En daar wil ik leren 3D tekenfilms maken. (Denk eens aan, Kung fu panda, Monster vs aliens, Madagascar, etc) :9~. Ik wil dan bij Dreamworks, of Pixar werken:Y). Later als ik mijn doel heb bereikt wil ik weer terug naar Nederland. En dan wil ik later een hele lieve man ;D. Samen kinderen krijgen enzo. En dan wil ik mijn tekenfilms ooit eens naar mijn kinderen laten zien, en mijn verleden vertellen en zo. (cat)

    P.S Mens ik ga hetzelfde signature als die van jou doen, die is lauw :9~

    EDIT: Lolll, hij is al weg ;(
    OH HAHA zou ik terug doen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Tokyo of Seoul. Liefst iets met media (zoals bij een platenmaatschappij of tv zender of tijdschrift) &/of communicatie (bij een bedrijf dat iets met media doet). En een cute gezinnetje natuurlijk (:
    Kort maar krachtig (krul)
    Maar eerst nog maar even school afmaken en dan -eindelijk- Oriëntaalse taal (a.k.a. Japans) & Communicatie (ja, dat is 1 studie) studeren.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik wil echt héél graag iets met kunst doen :') Maar ik heb mijn toekomstplan nog niet echt uitgestippeld 8D Want het komt toch nooit zo uit als je wilt. Ik zie 't wel :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    (...)OH HAHA zou ik terug doen?

    Jaman als je dat wilt :Y).

    Wat een leuke plannen heb je. (:
    Mijne: Een gezinnetje & een eigen kledingszaak. Misschien reporter. Een groot huis & 2 kinderen. > Grote tuin met een zwembad. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eerst wil ik een jaar de wereld rond reizen. De mode & andere cultuur opsnuiven om daarna in de mode branche te gaan werken. Ik wil in een appartement of huis gaan wonen, waar weet ik nog niet. Ik wil een kindje adopteren of heel misschien een zelf krijgen. Ik wil maar 1 of 2 kinderen. Een man is niet noodzakelijk (': De rest moet ik nog uitzoeken (':


    We're hiding behind skin that's too tough