• Wat zijn nou je plannen voor later? Wil je reizen, een familie, je beroep, alles! 8D


    Ik wil het liefst de wereld rond. Ik wil naar landen en een actief leven hebben, veel weg zijn enzo. Ik wil Finland (Nee, niet alleen om hun. Het is gewoon een vetmooi land), Zweden, tour door America, Canada, Spanje, Italië en misschien meer zien.
    Voor beroep wil ik tattoo artist worden of helpen aan games designen bv bij Naughty Dog. Sketches maken voor personages of gebieden.
    Een familie stichten: idk. Ik wil wél een vriendje :9~ Maar ik heb het niet zo op kinderen krijgen en trouwen. Het liefst wil ik gewoon samen blijven zonder te trouwen.

    Maar dat zie ik later allemaal wel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik word rechercheur, ga trouwen met m'n vriendje, maar voordat ik kinderen krijgen ga ik los. Ik ga kettingseksen tot het niet meer kan & lekker veel reizen en als ik uitgeparty'd ben dan neem ik kids. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil met mijn vriend samen gaan wonen ergens het liefst binnen Europa. Wij willen samen de wereld over reizen. Ik wil wel kinderen later, maar hij wil ze pas als we minimaal 26 zijn ofzo.
    Qua beroep wil ik niets liever dan iets met schrijven en fotografie/design vinden waar ik mijn passie in kwijt kan. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het lijkt mij ook onwijs gaaf om te reizen, veel van de wereld te zien er dingen over te schrijven.
    Verder wil ik me wel settelen, maar ik wil geen saai wijf worden die een saai kutbaantje heeft. (':
    Verder wil ik misschien psychologe worden, als het me lukt, en boeken schrijven die bekend worden. Dat lijkt me echt heel gaaf.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik wil later graag vertaler worden en dan nog liefst series ondetitelen ofzo! en voor de rest wat iedereen wil , trouwen , een huis en kindjes en ook gelukkig en gezond zijn (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Studentenleven in Australië, een roadtrip over Amerika, en falderie en faldera. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gelukkig worden?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil graag een hoge, leidinggevende functie binnen een internationaal bedrijf. Met die funtie wil ik veel reizen, het liefst elk jaar ergens anders zitten.
    Wel wil ik een lieve man waar ik op terug kan vallen, maar die begrijpt dat ik veel weg wil en moet zijn.
    Ohja, en een penthouse in NYC 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil rechtsgeleerdheid studeren aan de UvA.
    Daarvoor wil ik een paar keer naar Oostenrijk zijn geweest & ik wil een keer naar Australië zijn geweest.


    Life is hard and then we die

    Ik wil rondtrekken door Amerika, 2 maanden lang. Maar dat ga ik als het goed is ook echt doen met een vriendin & haar neef. Het liefst wil ik ook niet in Nederland wonen, want ik haat het hier.
    Als beroep wil ik graag psycholoog worden, en ik wil ook ooit nog eens een boek schrijven, omdat ik weet dat ik dat kan als ik er moeite in steek.
    En alsjeblieft, ik wil geen kinderen. Inderdaad wel een vriend ja (: Trouwen weet ik niet, dat zie ik dan wel weer. Van mij hoeft het niet per se.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil een grote roze villa met veel glittertjes. :9~


    Nenee, dat hoeft ook weer niet -alhoewel, 't zou wel nice zijn :x-
    Ik wil een lieve man, schattige kindjes, en een leuk huisje. En een chihuahua, of een labrador, of een golden retriever, of allemaal. En ook een kat. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, ik word dokter.
    Of toch in ieder geval een beroep dat me aanspreekt en waarmee je geld verdient.
    En ik wil best hard studeren enzo, daarvoor.
    En ik wil een vriendje, trouwen ook nog wel, maar geen kinderen en huisdieren.
    Ik wil best wel reizen, maar ook niet overdreven veel, want ik hou van België.
    Maar ik wil wel andere talen goed leren spreken, dus misschien zou ik wel voor een paar maand in Italië ofzo willen gaan wonen.


    effort never betrays you

    Ehm, eerst wil ik naar de universiteit van Hasselt gaan. Dus verder studeren. Als ik klaar ben met die studies neem ik een baantje (ik weet niet wat, dat ligt aan mijn studies, denk ik :3), spaar ik geld en ga ik op reis naar Japan (onvoorspelbaar, neh?). Winkelen, concerten opzoeken, rusten en kijken of ik een jongen in mijn koffer kan duwen, haha. Als ik thuis ben ga ik verder met mijn baantje en ik hoop dat ik die jongen van Japan ergens bij me heb. En de rest heb ik nog niet uitgevist maar ik wil graag psycholoog worden of in SWAT werken samen met mijn broer *kuch* Maar daar heb ik de conditie nu niet voor.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 19:12 ]


    All this dampness is damp.

    Ehm, eerst verder studeren. ergens in het buitenland zou me erg leuk lijken. verre reizen maken, ergens in het buitenland wonen lijkt me erg fijn, spanje spreekt me wel aan. Trouwen met een lieve man, als ik tegen de dertig aan ben, en dan zou ik nog graag kinderen willen hebben, twee lijkt me wel voldoende. nou ja, als ik gelukkig ben vind ik het ook al een goed begin!


    Everything is worse without music.

    ehm.
    een lieve man, kindjes een leuk huis. maar daarvoor een lange vakantie naar spanje. daar wil ik heel graag heen. ook wil ik daarna physiotherapeute worden en boeken schrijven (nee niet over mijn beroep dan he??) dat lijkt me super!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik wil Music Management doen en later mijn eigen platenmaatschappij 'Prodigy (Music) Productions' opstarten. Maar dat zal niet lukken, aangezien mijn moeder geen geld heeft om me op kamers te laten gaan en ik in Antwerpen Stad moet blijven om te studeren. Fijn.

    Verder wil ik ook niet trouwen, dat hoeft voor mij allemaal niet. Kinderen ben ik ook niet zeker van, kan er niet zo goed mee overweg. :')