• Wat zijn nou je plannen voor later? Wil je reizen, een familie, je beroep, alles! 8D


    Ik wil het liefst de wereld rond. Ik wil naar landen en een actief leven hebben, veel weg zijn enzo. Ik wil Finland (Nee, niet alleen om hun. Het is gewoon een vetmooi land), Zweden, tour door America, Canada, Spanje, Italië en misschien meer zien.
    Voor beroep wil ik tattoo artist worden of helpen aan games designen bv bij Naughty Dog. Sketches maken voor personages of gebieden.
    Een familie stichten: idk. Ik wil wél een vriendje :9~ Maar ik heb het niet zo op kinderen krijgen en trouwen. Het liefst wil ik gewoon samen blijven zonder te trouwen.

    Maar dat zie ik later allemaal wel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil na mijn VWO(hoop ik toch)diploma eerst een jaartje geld verdienen, en op een motor europa rondreizen en concerten en festivals bezoeken.
    Daarna wil ik (het liefst in het buitenland) gaan studeren(momenteel wil ik graag tandarts worden, maar ik verander vaak). Dan wil ik het liefst in IJsland gaan wonen, met één(twee, drie, vier) paardjes(en daar vaak mee gaan rijden).
    En dan ben ik dus misschien tandarts, of wat anders...

    Ik wil zéker geen kinderen, en trouwen ook niet echt. Als ik een leuk iemand ontmoet wel samenwonen. Maar ik betwijfel of ik diegene tegenkom. ^^

    Maarja, niks staat vast, ik zal het allemaal wel zien...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik wil als ik van de middelbare school/HBO afkom een paar maanden bij mijn vriendin in Canada wonen. Dan wil ik samen met haar door Europa reizen. (Dat is haar grootste wens.)
    Ik wil later graag met vriendinnen wonen of met mijn vriend als ik daaraan toekom. Qua beroep wil ik de Media & Entertainment Management in. Geen kinderen, niet trouwen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wel,,ik ga de wereld zien,een goeie job vinden En de liefde van mn leven tegenkomen =)
    Ook ni trouwen of Kinderen.
    En ik blijf lekker in Belgie wonen.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil een carriere in de economie. Ik wil gewoon een vrouw zijn die hoog in een bedrijf komt. Het liefst in Amerika. Ik wil een sprookjeshuwelijk met een geweldig lieve man. Met een prinsessenjurk, weggeven, cadeau's, duiven en alles. Ik wil geen kinderen, want die irriteren me. Ik wil wel een klein hondje, die ik dan Monster noem.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Later heb ik hopelijk mijn artiesten pop opleiding afgerond en kan ik beginnen met werken en ondertussen al een greencard aanvragen. Hopelijk heb ik in dat jaar een solliciatie in Amerika te pakken en een huisje in Manhatten op het oog, en krijg ik daarna mijn greencard.

    En dan zo snel mogelijk oprotten uit dit kikkerland samen met mijn best friend, die dan alvast ook wat geld heeft :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik wil in New York gaan wonen en daar bij een PR bedrijf gaan werken. Een leuke vriend krijgen en misschien later kinderen. En ik wil het liefst in een appartement met uitzicht over de stad wonen en genoeg verdienen om heen en weer te reizen tussen New York en Nederland en leuk van te kunnen leven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn toekomst zit nog verstopt achter de mist :\


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik wil eerst ware liefde vinden. Dat is voor mij het aller belangrijkste! Wat ik later voor beroep wil doen weet ik totaal nog niet, het is iedere maand iets anders. Ik wil met de man van mijn leven graag 1 of 2 kindjes krijgen. En misschien nog een reis maken door Amerika en Australië voor een jaartje? Ik laat het allemaal op me afkomen! Ik weet niet hoe het zal lopen. Maar ik weet wel dat dit is wat ik wil.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga naar finland en ga fins leren omdat het zóón beautiful taal is. Ik wil naar de kunstacedemie en dan weet ik het niet meer.


    itkee turhaan

    Ik wil gewoon gelukkig zijn. Eerst afstuderen. Dan reizen met vrienden of alleen of vriend. Veel foto's maken op die reizen. Een huisje,en een goede job die ik graag doe. Kinderen en trouwen mag,maar is niet iets wat ik noodzakelijk wil.

    Hush schreef:
    Gelukkig worden?


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    ReadMe schreef:
    Ik ga naar finland en ga fins leren omdat het zóón beautiful taal is. Ik wil naar de kunstacedemie en dan weet ik het niet meer.
    Suomi <3


    I live for the applause, you will die for it.

    SUOMI RULEZ <3


    itkee turhaan

    Wat betekend je onderschrift eigenlijk, iets van Sem en Mehri zijn gek ofzo?!

    OT, Ik ga echt naar finland, ik weet alleen nog niet wat te doen daar ;]


    itkee turhaan

    Eén ding staat vast: ik koop een hond. Voor de rest weet ik het niet :')


    Only losers can act the way you do