• Bij mij in de kast liggen dus allemaal broeken die te klein/wijd zijn, dit komt omdat geen 1 broek mij goed zit. Ja, ik heb 1 x een g-star gepast voor de grap omdat die dingen focking duur zijn. Maar goed, die zat dus egt perfect. Maar weet iemand waar je broeken kan kopen voor een degelijke prijs voor dunne, lange benen? Want ik wil nu een x broeken waar ik me niet dood voor schaam en nee laarzen zijn geen optie aangezien ik die dingen haat ^^
    Met vriendelijke groet_O_

    Modbreak: leestekens en hoofdletters toegevoegd en even wat smiley's verwijderd

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 sep 2010 - 21:10 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    -> Verplaatst naar lifestyle. Vragen is alleen voor vragen over Quizlet.nl zelf.


    I am an idiot, I move.

    Ik koop zelf altijd broeken van Dyanne, omdat ik ook lange benen heb. En die zitten als gegoten :9~
    Klik!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb ik dus ook 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spero schreef:
    Ik koop zelf altijd broeken van Dyanne, omdat ik ook lange benen heb. En die zitten als gegoten :9~
    Klik!

    Omg wat een leuke broeken en uitverkoop =D het lot lacht me eindelijk toe xD DANK JE WEL EGT_O__O__O_


    its always the same road,it just go's on and on..

    ga naar een jeanswinkel , die hebben verschillende maten in lengte en in breedte en ook broeken laag op je heupen of hoog in de taille en skinnies en weet ik veel wat nog ! Ik vind trouwens dat een mooie jeansbroek wel wat mag kosten omdat ik het wel jaren aantrek , ik heb ook een gstar jeans , maar eerlijk : die is al bijna kapot en ik heb hem nog niet eens een jaar (cat)
    En ik ben het helemaal met je eens , sommige jeans zijn net voor JOU gemaakt , die passen perfect , zalig gevoel :'D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 21:21 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik koop bij Henny's Rits :'D Maar de broeken die ik altijd koop zijn wel duur :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die van H&M zitten altijd wel mooi bij mij, maar ik draag meestal Diesel en Kuyichi, die zitten als trainingsbroeken. x) En ik heb ook van die lange slungelbenen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 21:20 ]


    It's time to be happy again.

    Ik draag altijd jeggings.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat een broek van gstar het geld wel waard is. Een broek is over het algemeen wel iets wat je een lange tijd gebruikt en mogen dus van goede kwaliteit zijn. Maar idd, Jeggings zijn een optie. Ikzelf draag altijd skinny's van de h&m maar ik heb geen lange smalle benen (':


    We're hiding behind skin that's too tough