• Oké, lieve mensen ik wil een nieuwe quiz maken die heet: If i were a boy.. <3 Maar nou heb ik dus geen idee voor de quiz en alleen een titel. Dus Ikke hier wil graag een passend idee bij deze titel!<3

    xox <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    If I were a boy


    Life is hard and then we die

    Dat dacht ik al XD
    Thanks ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eh, even denken. Een meisje die ontzettend wel problemen heeft met jongens, door een trauma van vroeger, seksueel mishandeld ofzo door de buurman? En dan over haar leven op haar 16e schrijven, hoe zei met jongens omgaat (niet dus). Is dat een idee?


    Life is hard and then we die

    Dat klinkt wel cool!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Over een meisje dat smorgens wakker word, maar ziet dat er iets vreselijk mis is, haal lange haren zijn een stuk korter geworden, en de plukken haar liggen op haar kussen. Als ze in de spiegel kijkt lijkt ze net op een jonge, ze gaat naar de dokter , en de constateerd da ze een ziekte heeft, waardoor haar haar nooit meer terug komt, zal ze haar korte haren kunne accepteren?

    Ja, ik heb mss iet heel anders gepakt, dan wat je denkt bij de titel , maar ik dacht , mss is een originele quiz! xje


    Your Butt is Mine!

    Wow dat klinkt echt super!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat Bill eigenlijk vroeger een meisje was, en plots is wakker geworden als jongen ^^

    Dat Bill eigenlijk vroeger een meisje was, en plots is wakker geworden als jongen ^^

    Jaa dat is leuk!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heeeeeeeee kijk mijn signature daar benedeeen. OEEEhh!!!!!!!!
    Je kan t over jongen in verkeerd lichaam doen..=]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    OEEEEH IK WEET WAT IK GA DOEN Dankje Monkeyball.
    Ik mag hem toch wel gebruiken he? Je idee?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.