• What happens in Prague, stays in Prague...
    ...Tenzij iemand het doorverteld.


    5 VWO gaat met een schooltrip voor een maand naar Praag. De kinderen zullen hier nog wel met school bezig moeten zijn, maar hun vrijheden zijn enorm. Onder het motto ‘What happens in Prague, stays in Prague’ gaan ze helemaal los, soms met wat minder leuke gevolgen…


    En waar heb ik jullie dan voor nodig?


    Ik heb nog karakters nodig, en het zou leuk zijn als jullie er een (of twee, of drie) zouden kunnen verzinnen aangezien ik inspiratieloos ben.

    Ik heb er ongeveer 10 tot 15 nodig voor de hoofdlijnen van mijn verhaal (: DUS; leef jullie uit! ^^

    Invullen;

    Naam:
    Leeftijd: (hou er rekening mee; minimaal 15, maximaal 18)
    Hobby’s:
    Relatie: Ja / Nee (Zo ja, verzin ook even een naam voor vriend(in)lief, alleen naam is goed).
    Goede Eigenschap:
    Slechte Eigenschap;
    Extra; (Als in; piercings, tattoo’s, broertjes, zusjes, enz.)
    Foto: (ja, “emo’s’’ mogen, maar ik heb natuurlijk liever andere (: Gewoon het normale klasje, snaps?)


    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 17:23 ]


    'Word'.

    Mag ik een beroemd vriendje invullen? (een voetballer bijvoorbeeld)
    Of anders gebruik ik zijn naam en uiterlijk maar zit hij in het schoolteam ofzo :]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam: Varick Freimuth.
    Leeftijd: 17.
    Hobby’s: ICT, concerten en festivals bezoeken, naar de sportzaal gaan.
    Relatie: Nee.
    Goede Eigenschap: Erg behulpzaam en weet veel van computers af. Veel meiden hebben een crush op hem vanwege zijn wat stille mysterieuze voorkomen. Eenmaal op zijn gemak kan hij goed loskomen. Is diep in zijn hart een eerlijk mens. Naast Nederlands kan hij ook vloeiend Engels, Pools en wat Russisch.
    Slechte Eigenschap: Zijn Nederlands is niet zo goed als de rest, maar hij kan zich redelijk verstaanbaar maken. Uit ook niet zo snel zijn mening, omdat hij last heeft van wat verlegenheid.
    Extra: Oorspronkelijk in Duitsland geboren, Berlijn.
    Foto: Nee hijs niet emo. Deze is nog beschaafd vind ik 8]

    EDIT: Oh lamaar, je bent al begonnen lol.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Naam: Varick Freimuth.
    Leeftijd: 17.
    Hobby’s: ICT, concerten en festivals bezoeken, naar de sportzaal gaan.
    Relatie: Nee.
    Goede Eigenschap: Erg behulpzaam en weet veel van computers af. Veel meiden hebben een crush op hem vanwege zijn wat stille mysterieuze voorkomen. Eenmaal op zijn gemak kan hij goed loskomen. Is diep in zijn hart een eerlijk mens. Naast Nederlands kan hij ook vloeiend Engels, Pools en wat Russisch.
    Slechte Eigenschap: Zijn Nederlands is niet zo goed als de rest, maar hij kan zich redelijk verstaanbaar maken. Uit ook niet zo snel zijn mening, omdat hij last heeft van wat verlegenheid.
    Extra: Oorspronkelijk in Duitsland geboren, Berlijn.
    Foto: Nee hijs niet emo. Deze is nog beschaafd vind ik 8]

    EDIT: Oh lamaar, je bent al begonnen lol.


    Hij kan er nog wel bij :Y) Ik ben pas bij de introducties


    'Word'.

    Naam: Mallory Lauren Fernàndez
    Leeftijd: 17
    Hobby’s: Sinds Mallory zeven is speelt ze harp en gitaar. Op haar twaalfde begon ze ook gitaar te spelen en daar speelt ze het liefst op. Ze schrijft ook haar eigen liedjes, ze schrijft er elke dag minstens twee, ze schrijft tijdens de lessen, op de bus, in haar bed, achter haar bureau, terwijl ze voor haar schoolwerk leert, altijd dus. Wanneer ze niet bezig is met haar muziek of zang probeert ze make-up uit. Ze heeft een eigen channel op YouTube waarmee ze over de hele wereld bekend is. ze leert meisjes hoe ze hun make-up, haren en nagels kunnen doen. Mallory zou later graag vigasiste worden of mode-ontwerpster omdat ze altijd haar eigen kleding maakt.
    Relatie: Mallory heeft sinds een korte drie weken een relatie met Francesc Fàbregas Soler. De achttien jarige aanvoerder en topscoorder van het voetbalteam van de school.
    Goede Eigenschap: Mallory is een vrolijk meisje met veel gevoel voor humor. Ze glimlacht dag in dag uit en is bijna nooit verdrietig. Ze is goed in zingen en gitaar spelen en veel mensen kijken naar haar op vanwege haar zelfgemaakte kledij. Vele vriendinnen van Lory beschouwen haar als hun beste vriendin omdat Lory dag en nacht klaarstaat voor iedereen waarvan ze zielsveel houdt. Ze heeft een groot hart van goud en ze heeft een goed luisterend oor.
    Slechte Eigenschap; Mallory is zeer nieuwschierig. Niets blijft geheim voor haar, maar geheimen zal ze dan wel nooit doorvertellen als iemand dat niet wil. Ze heeft een grote mond en is snel op haar tenen getrapt. Vooral als iemand slecht spreekt over haar familie, vrienden of vriendje. Ondanks haar schattige uiterlijk kan Lory een echte bitch zijn als ze -één keer per jaar- haar dag niet heeft en je juist op die dag beslist om haar tegen te werken.
    Extra; Ze heeft twee oudere broers, James en Oliver. Ze is van origine volbloed Spaans (net zoals Cesc). Onder haar linkerborst heeft ze het woord "Primavera" staan, wat Lente in het Spaans betekend. Dit omdat Mallory op de dag dag de winter eindigd en de lente begint geboren werd en omdat de lente haar lievelingsseizoen is. Thuis heeft Mallory drie huisdieren rondlopen; een herdershond Tucker, een wolfje Alou en een sneeuwluipaardje Cody.
    Foto: Lory!

    Kan ik er nog bij??


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Netamu schreef:
    (...)

    Hij kan er nog wel bij :Y) Ik ben pas bij de introducties

    Yes yes yes! :9~


    No growth of the heart is ever a waste