• What happens in Prague, stays in Prague...
    ...Tenzij iemand het doorverteld.

5 VWO gaat met een schooltrip voor een maand naar Praag. De kinderen zullen hier nog wel met school bezig moeten zijn, maar hun vrijheden zijn enorm. Onder het motto ‘What happens in Prague, stays in Prague’ gaan ze helemaal los, soms met wat minder leuke gevolgen…

En waar heb ik jullie dan voor nodig?

Ik heb nog karakters nodig, en het zou leuk zijn als jullie er een (of twee, of drie) zouden kunnen verzinnen aangezien ik inspiratieloos ben.

Ik heb er ongeveer 10 tot 15 nodig voor de hoofdlijnen van mijn verhaal (: DUS; leef jullie uit! ^^

Invullen;

Naam:
    Leeftijd: (hou er rekening mee; minimaal 15, maximaal 18)
    Hobby’s:
    Relatie: Ja / Nee (Zo ja, verzin ook even een naam voor vriend(in)lief, alleen naam is goed).
    Goede Eigenschap:
    Slechte Eigenschap;
    Extra; (Als in; piercings, tattoo’s, broertjes, zusjes, enz.)
    Foto: (ja, “emo’s’’ mogen, maar ik heb natuurlijk liever andere (: Gewoon het normale klasje, snaps?)

Alvast bedankt ^^

[ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 17:23 ]

'Word'.

Ok, ik doe nog een jongen ^^

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Dankjullie!

NOG WAT JONGENS MENSJES. ik heb er nu serieus waar maar eentje.

'Word'.

Naam: Jesse Davis
    Leeftijd: 17
    Hobby’s: Skaten, uitgaan, muziek luisteren, basketbal
    Relatie: Nee, wel is hij stiekem verliefd op Luca (zie mijn andere rol ^^ )
    Goede Eigenschap: Jesse is eerlijk, durft alles, en is heel spontaan.
    Slechte Eigenschap; Hij rookt veel, en is een beetje de herrieschopper van de klas.
    Extra; Jesse is blijven zitten, en daardoor de oudste van de klas, al kun je dat aan zijn gedrag niet altijd merken. HIj is verder ook een beetje een emo, qua kleding- en muziekstijl. Hij heeft twee piercings in zijn onderlip en zwart donker haar.
    Foto: Jesse

[ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 18:35 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Netamu schreef:
    Dankjullie!

NOG WAT JONGENS MENSJES. ik heb er nu serieus waar maar eentje.

Ik heb er eentje ingevuld ^^

Exceptional schreef:
    (...)

Ik heb er eentje ingevuld ^^

Dankje ^^

Nog twee jongens, en ik denk dat ik dan wel een opstart kan maken. (:

Nerds verzinnen is ook toegestaan (:

'Word'.

Naam:rosita drent
    Hobby’s:muziek luisteren, uitgaan, met haar vriendinnen shoppen
    Relatie: Ja / Nee (Zo ja, verzin ook even een naam voor vriend(in)lief, alleen naam is goed).swen tors
    Goede Eigenschap: goed naar mensen hun verhalen luisteren als ze ergens me zitten.
    Slechte Eigenschap;bitchy zijn
    Extra; (Als in; piercings, tattoo’s, broertjes, zusjes, enz.) een neuspiercing en tattoe op haar rechter arm en hartje met 2 bloemen.
    Foto: (ja, “emo’s’’ mogen, maar ik heb natuurlijk liever andere (: Gewoon het normale klasje, snaps?)http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4054057/2/istockphoto_4054057-beautiful-pensive-blond-teenage-girl-portrait.jpg&imgrefurl=http://www.istockphoto.com/stock-photo-4054057-beautiful-pensive-blond-teenage-girl-portrait.php&usg=__HpithNaV4YT11f2xRCdH5GRBPPc=&h=380&w=253&sz=50&hl=nl&start=161&zoom=1&tbnid=ukcuqtadN5p06M:&tbnh=192&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3Dteenage%2Bblond%2Bgirl%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1024%26bih%3D522%26tbs%3Disch:10%2C4560&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=697&vpy=164&dur=329&hovh=192&hovw=128&tx=87&ty=160&ei=xiSeTKvnA4T8Ob7UwZoL&oei=YiSeTLGtLs2NjAek-umIDQ&esq=12&page=12&ndsp=11&ved=1t:429,r:9,s:161&biw=1024&bih=522

Naam: Swen tors
    Hobby’s:uitgaan met vrienden weggaan, muziek
    Relatie: Ja / Nee (Zo ja, verzin ook even een naam voor vriend(in)lief, alleen naam is goed). Rosita drent
    Goede Eigenschap:geheimen bewaren
    Slechte Eigenschap;soms snel opvliegerig
    Extra; (Als in; piercings, tattoo’s, broertjes, zusjes, enz.)geen
    Foto: (ja, “emo’s’’ mogen, maar ik heb natuurlijk liever andere (: Gewoon het normale klasje, snaps?)
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://images.veer.com/IMG/PIMG/ISP/ISP2039411_P.JPG&imgrefurl=http://www.parentsconnect.com/connect/boards/hot_topics/name_games/chat_it_up_thread.jhtml%3FtID%3D117876&usg=__bG3dz_tbgwKx_H4LR4hxgjiU7CM=&h=400&w=266&sz=83&hl=nl&start=59&zoom=1&tbnid=GNj36ubNMT45wM:&tbnh=173&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3Dteenage%2Bboy%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1024%26bih%3D522%26tbs%3Disch:10%2C1873&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=273&ei=yCWeTPCIN4v6Odq2kJIL&oei=hyWeTJzpBsTKjAfzjfWEDQ&esq=14&page=5&ndsp=12&ved=1t:429,r:10,s:59&tx=58&ty=96&biw=1024&bih=522

je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

Naam: Andrew McLaughlyn [muclouflin]
    Leeftijd: 16
    Hobby’s: Programmaatjes maken op de computer, World of Warcraft, Autospot
    Relatie: Ja / Nee
    Goede Eigenschap: Hij is heel erg lief, zorgzaam en aardig. Andrew is ook zo trouw als een hond en de ene vriend die hij heeft zal hij beschermen no matter what. Ook is hij ontzettend slim. De typische nerd eigenlijk, behalve dat hij soms echt gevat uit de hoek kan komen.
    Slechte Eigenschap; Hij is een watje, een nerd en heeft ongeveer zero lichaamskracht. Wel heeft hij een vreemde wens om een mooi meisje kussen en daar maakt hij zijn levensdoel van. Kinda sad, really...
    Extra; Hij heeft twee oudere broers, [een tweeling] die allebei al het huis uit zijn. Ook vertrekt hij nooit ergens heen zonder z'n gadgets.
    Foto: Klik

[ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 18:42 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Naam: Estrella Moors
    Hobby’s: Ze vind foto's maken heel leuk net als tekenen en muziek luister/maken.
    Relatie: Nee.
    Goede Eigenschap: Leeft altijd erg mee met een ander
    Slechte Eigenschap: Snel verdrietig
    Extra: Estrella heeft een navel piersing en een spiderbite, een tattoo met een zwarte roos op haar onderrug en een sierlijk zwart 'armbandje' om haar pols getatoert, die tattoo's en piersings nam ze puur om aandacht van haar ouders te krijgen maat het hielp niet. Ze maakt deel uit van drieling en is de oudste van de drie meisjes, ook heeft ze nog 2 jongere broertjes en 1 jonger zusje. Door al die toestande krijgt ze nooit aandacht en wil er alles voor doen aandacht te krijgen. Iedereen kan haar zo krijgen. Als een jonge zegt dat hij van haar houd wil ze alles met hem doen omdat ze dat zo graag wil horen. Vandaar dat ze al op haar 13e ontmaagd was. Ze heeft geen vrienden en is vaak alleen. Laat vaak haar mening horen maar niemand luistert. s'Avonds huilt ze zich vaak in slaap.
    Foto: Een foto kon ik niet vinden maar ik zal het zo precies mogelijk beschrijven:
    Ze is heel erg mager en ongeveer 1.67 Ze heeft lang blond haar met één roze pluk. Amandelvormige blauwe ogen en doet vaak eyeliner op. Ze doet vaak paarse nagellak op. Zwart en roze is haar favo combinatie en heeft vele zwarte rokjes met roze dingen er aan of op. Ze draagt vaak ook zwarte t-shirtjes met roze opdruk. Ze draagt niet van die zoetsappige dingen, ze draagt eerder stoere kleding. Kettingen aan haar rokjes vind ze ook heel mooi.

Naam: Jake Elliot
    Leeftijd: 16
    Hobby’s: Meisjes, uitgaan, boksen, gamen
    Relatie: Ja, met Raven Adams
    Goede Eigenschap: Spontaan, hij is de populairste jongen van de klas.
    Slechte Eigenschap; Jake is een beetje arrogant, en denkt soms dat hij alles kan maken. Lijkt heel ongevoelig, maar als je hem beter leert kennen kom je erachter dat hij wel degelijk een hart heeft.
    Extra; Jake heeft blond haar, is gespierd, en heeft een ringetje in zijn linkeroor. Hij wordt door de meisjes uit de klas als knap gezien. Verder had hij een zusje dat overleden is toen ze klein was.
    Foto: Jake

[ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 18:46 ]

nog een jongen, en ik ga beginnen met schrijven.

[ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 18:44 ]

'Word'.

Ok, zijn er nu genoeg jongens? ;]

Netamu schreef:
    nog een jongen, en ik ga beginnen met schrijven.

wie kan voor mij een player ontwerpen? (:

Jake is een player? ;$

Exceptional schreef:
    (...)

Jake is een player? ;$

jadatzagikdaarnapas. ;x

Ik ga beginnen ^^

'Word'.

Naam: Lucas Morgan
    Leeftijd: 18
    Hobby’s: Skateboarden, snowboarden, feestjes, meisjes, gitaarspelen, films.
    Relatie: Nee
    Goede Eigenschap: Lucas is intelligent, nieuwsgierig, grappig, vriendelijk en open en houdt van gek doen. Hij is een geweldige vriend, hij staat altijd klaar met advies, luistert en leeft oprecht met je mee. Hij heeft ook een sterk rechtvaardigheidsgevoel en is romantisch.
    Slechte Eigenschap; Hij veroordeelt mensen snel en kan erg lui, ongeinteresseerd en arrogant uit de hoek komen. Lucas is met momenten nogal onzeker. Als hij gedronken heeft, wordt hij vaak handtastelijk.
    Extra; Lucas heeft nog twee oudere broers, maar hij is de grootste met zijn 1m90. Hij kan heerlijke spaghetti klaarmaken, zijn saus is beroemd binnen zijn familie. Lucas háát Chinees voedsel. Hij heeft een tattoo op zijn schouder, een soort spiraal.
    Foto:

[ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 14:16 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Lucas komt er nog in ^^ en dan begin ik. (:

'Word'.