• Ja, een meisje uit mijn klas kwam daar opeens mee aan
    ze had echt letterlijk het so
    geen idee hoe ze er aan kwam..
    maar het is dus morgen
    en ga me nu niet uitschelden voor braaf of weet ik veel wat,
    maar ik voel me nu echt schuldig dat ik die vragen gelezen heb ;$
    is dit normaal? x)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 16:04 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou me ook schuldig voelen,ik weet niet eens of ik ze wel zou gebruiken, ik denk het niet.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 16:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nouen?
    ik zou het gewoon gebruiken maar toch voor de zekerheid álles leren aangezien ze meestal meerdere versies hebben van het SO. Tenminste, bij ons.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 16:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Een vriend van me is echt zo'n gozer die alles weer van computers, en dan ook de computer hackt met het account van een leraar waar dan het SO of PW opstaat. Dan print ie die een aantal keren uit, en dat gaat de het hele TVWO rond.
    Ik gebruik het nooit; je hebt er niets aan in je eindexamen. En ik haal alsnog betere cijfers dan anderen.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik het had bekeken, had ik mezelf niet schuldig gevoeld. Ik had gewoon alles geleerd en me niet te hard gefixeerd op die vragen, want bij ons zijn er altijd meerdere versies van een test.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 18:51 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het ontzettend oneerlijk vinden voor de mensen die echt hun best doen. Ik zou me ook best schuldig voelen. ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kikkeli schreef:
    nouen?
    ik zou het gewoon gebruiken maar toch voor de zekerheid álles leren aangezien ze meestal meerdere versies hebben van het SO. Tenminste, bij ons.


    Hope goes lost but never dies.

    Nee, daar zou ik me nooit schuldig over voelen en ik zou er mooi gebruik van maken haha :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahah. Ik zou alleen maar trots zijn. Dan heb ik een keer geen 1. XD


    Love is love, love is you, i love love, so i love you!

    Kikkeli schreef:
    nouen?
    ik zou het gewoon gebruiken maar toch voor de zekerheid álles leren aangezien ze meestal meerdere versies hebben van het SO. Tenminste, bij ons.

    Heatherfield schreef:
    Nee, daar zou ik me nooit schuldig over voelen en ik zou er mooi gebruik van maken haha :3

    Kikkeli schreef:
    nouen?
    ik zou het gewoon gebruiken maar toch voor de zekerheid álles leren aangezien ze meestal meerdere versies hebben van het SO. Tenminste, bij ons.

    Ik kan me daar niet schuldig over voelen. Maar ik zou toch nog goed leren, want bij ons hebben ze van elk SO of PW op zijn minst 3 versies.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou het enkel gebruiken als ik anders voor het vak zou buizen. Anders zou ik me echt vet schuldig voelen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Kikkeli schreef:
    nouen?
    ik zou het gewoon gebruiken maar toch voor de zekerheid álles leren aangezien ze meestal meerdere versies hebben van het SO. Tenminste, bij ons.


    ars moriendi

    Heatherfield schreef:
    Nee, daar zou ik me nooit schuldig over voelen en ik zou er mooi gebruik van maken haha :3


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.